וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסנבאייבה: "לא רוצה לפרוש עם ארד, אולי אמשיך"

האלופה הנצחית בקפיצה במוט נוטה לשנות את תכנית הפרישה שלה אחרי האכזבה בלונדון: "שוקלת להתחרות גם בריו 2016"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

ילנה איסנבאייבה שלטה במשך שנים ארוכות בתחרויות הקפיצה במוט, ואחרי שזכתה בזהב עם שיאי עולם נפלאים באתונה 2004 ובבייג'ינג 2008 האתלטית הרוסיה הנערצת בנתה על מדליה מוזהבת נוספת גם בלונדון, אבל אתמול (שני) היא סיימה את תחרות הגמר במקום השלישי בלבד.

איסנבייבה,שהשלימה במרץ האחרון את הקאמבק שלה אחרי שורת פציעות שגרמו לה לעזוב את הענף לכמעט שנה שלמה כשזכתה באליפות העולם באולם, הסתפקה בגובה של 4.70 מ' וראתה את ג'ני שור האמריקאית לוקחת את הזהב עם 4.75 מ'.

"לא הייתי מסוגלת לרוץ או לקפוץ במשך חודשיים", היא סיפרה בסיום על הקרע בשריר בירך השמאלית שלה. "התחרתי מעט לאחרונה ולקחתי סיכון שהפציעה שלי תחמיר, כך שמהבחינה הזו הארד שלי כאן הוא כמו זהב".

כשנשאלה לגבי הצהרותיה הקודמות על כך שהיא מתכוונת לפרוש אחרי אליפות העולם הביתית שלה במוסקבה ב-2013, אמר הקופצת בת ה-30: "התכנית שלי הייתה להשיג כאן מדליית זהב ואז לפרוש בשנה הבאה, אבל אני לא רוצה לפרוש עם מדליית ארד אולימפית בלבד, אז אולי אשקול להתחרות גם בריו. זה כל מה שאני חושבת עליו כרגע, ולמען האמת ההחלטה שלי בנושא משתנה בכל יום בזמן האחרון. אני יכולה להתעורר בבוקר משוכנעת שהגיע הזמן לעזוב, ולמחרת לקום ולהחליט דווקא להמשיך".

מי שתפסה את מקומה הנצחי של איסנבאייבה בראש הפודיום הייתה ג'ני שור האמריקאית, שעברה בניסיון הראשון את כל הקפיצות שלה עד 4.75 מ', אותו עברה בניסיון השני, ואחרי שסילבה הקובנית נכשלה ב-4.80 מ' היא פתחה בהקפת הניצחון שלה לצד בעלה ומאמנה ריק שור.

"לפני התחרות היום ריק אמר לי 'את הולכת לנצח'", גילתה שור הצוהלת בסיום. "התחרתי מאות פעמים בעבר והוא מעולם לא אמר לי משהו כזה. זה בהחלט נתן לי דחיפה נוספת בכך שידעתי שעוד מישהו מאמין בי עד כדי כך".

צפו בדרמה: איסנבייבה הסתפקה בארד, שור קטפה את הזהב

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully