וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קרואטיה ניצחה 25:30 את ספרד

הנבחרת הקרואטית סיימה ראשונה בבית ב' עם מאזן מושלם. סגנית אלופת אירופה סרביה הודחה. צרפת ניצחה את שבדיה

שלב הבתים של טורניר הכדוריד האולימפי יגיע היום (שני) לסופו, עם משחקי המחזור החמישי. במשחק המרכזי של בית ב' ושל כל המשחקים למעשה, שהיה הקרב על הכרטיס לרבע הגמר, הצליחה הונגריה לנצח 23:26 את סגנית אלופת אירופה סרביה ושלחה אותה הביתה, קרואטיה הנהדרת ניצחה את ספרד וסיימה ראשונה בבית. אלופת אירופה דנמרק ניצחה את דרום קוריאה. בבית א', טוניסיה ניצחה את ארגנטינה ועלתה על חשבונה, איסלנד דרסה כצפוי את בריטניה וסיימה את הבית במקום הראשון. צרפת ניצחה את שבדיה וסיימה במקום השני.

סנורי סטיין גודיונסון שחקן נבחרת איסלנד (אמצע) מול בריטניה. רויטרס
ניצחון קל. גודיונסון/רויטרס

בית ב'

הונגריה - סרביה 23:26

שתי הנבחרות נלחמו על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לרבע הגמר מבית ב', ובסופו של דבר הצליחה הונגריה לנצח את סגנית אלופת אירופה סרביה 23:26 בתום משחק צמוד מאוד והדיחה את אותה מהטורניר בצורה מאכזבת מאוד. את הונגריה הוביל תמאש מוקסאי עם תשעה שערים, רייקו פרודאנוביץ' ומומיר איליץ' הובילו את כובשי סרביה עם חמישה שערים כל אחד. הונגריה תשחק ברבע הגמר נגד איסלנד.

קרואטיה - ספרד 25:30

אחת הנבחרות הכי מרשימות בטורניר עד כה היא כמובן קרואטיה, שהמשיכה לאותת גם הערב על כוונותיה בטורניר עם 25:30 מרשים מאוד על ספרד החזקה. קרואטיה סיימה את בית ב' כנבחרת היחידה עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה משחקים ויחס שערים של +41. איבן צ'ופיץ' ובלאז'נקו לאקוביץ' הובילו את כובשי קרואטיה עם שבעה שערים כל אחד. את ספרד הובילו ראול אנטריוס ו-ויקטור תומאס עם חמישה שערים כל אחד. הספרדים סיימו את הבית במקום השלישי עם מאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים וישחקו מול צרפת ברבע הגמר.

דנמרק - דרום קוריאה 24:26

אלופת אירופה לא נבהלה מהתבוסה מול קרואטיה במחזור האחרון והצליחה לחזור לעצמה עם ניצחון חשוב מאוד על אלופת אסיה. דנמרק ניצחה 24:26 את דרום קוריאה כשאנדרס אגרט ינסן ומיכאל קנודסן כובשים שישה שערים כל אחד. לי יא וו ואום היו וון כבשו שישה שערים כל אחד לקוריאנים, שסיימו את שלב הבית במקום האחרון עם חמישה הפסדים ומאזן שערים שלילי 25-. דנמרק תשחק מול שבדיה ברבע הגמר.

בלאז'נקו לאקוביץ' שחקן נבחרת קרואטיה. Jeff Gross, GettyImages
נראים נהדר. לאקוביץ'/GettyImages, Jeff Gross

בית א'

צרפת - שבדיה 26:29

הקרב על המקום השני בבית א' נגמר בניצחון של אלופת העולם ומחזיקת מדליית הזהב מאולימפיאדת בייג'ינג 2008. צרפת ניצחה 26:29 את שבדיה והבטיחה את המקום השני בבית ומפגש מרתק מול ספרד החזקה ברבע הגמר. שבדיה, לעומת זאת, תפגוש לדרבי סקנדינבי את אלופת אירופה דנמרק, שסיימה שנייה בבית ב'. דניאל נארקיסה הוביל את כובשי צרפת עם שישה שערים, ניקלאס אקברג וקים אנדרסון כבשו חמישה שערים כל אחד בשבדיה.

איסלנד - בריטניה 24:41

הנבחרת הסקנדינבית גם מתסמנת כאחת הנבחרות בטורניר. לא שאפשר לשפוט על פי הניצחון על בריטניה החלשה, אך גם את זה איסלנד הצליחה לעשות עם 24:41 כשוואלור סיגורוסון כובש שמונה שערים בטיול הקליל של האיסלנדים, שברחו במחצית השנייה עם 9:23 שם. סטיבן לארסון עם תשעה שערים הציל מעט מהכבוד של בריטניה, שסיימה במקום האחרון עם חמישה הפסדים והפרש שערים נורא של 86-. איסלנד תפגוש את הונגריה ברבע הגמר.

תוצאה נוספת:

טוניסיה - ארגנטינה 23:25, טוניסיה סיימה במקום הרביעי ותשחק נגד קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully