וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו באירועי היום העשירי

דוראנט הדהים עם מטווח מהסרטים, בהתעמלות המשיכו להירשם דרמות, סאנצ'ז הזיל דמעות ואיסינבאייבה שמטה את הזהב

ערוץ 1 - אולימפיאדה

תקציר אירועי היום העשירי באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום העשירי בלונדון?

בבוקר החל יום המשחקים האחרון בשלב הבתים של טורניר כדורסל הגברים עם הפסד של נבחרת רוסיה לאוסטרליה. במשחק מרתק נוסף ניצחה ברזיל את ספרד ושלחה את הנבחרת של סקריולו למשחק קשה מאוד מול צרפת ברבע הגמר.

מראות מרגשים מאוד נרשמו במסלול האתלטיקה בשעות הבוקר כשאלופת העולם לשעבר ב-100 מטר משוכות, בריג'יט פוסטר הילטון נפצעה ולא סיימה את המקצה שלה והחלה למרר בבכי.

מחר ירשם היום הגדול של השייט הישראלי כשלי קורזיץ עשויה לזכות במדליה ראשונה עבור ישראל, ובינתיים היום נרשם יום שקט יחסית בווימות' כשצמד השייטים גידי קליגר וערן סלע חיסלו סופית את הסיכוי שלהם למדליה.

המשלחת הישראלית סיימה היום רשמית גם את הופעותיה בבריכת השחיה כשצמד השחייניות האומנותיות אינה יופה ואנסטסיה גלושקוב לא העפילו לגמר תרגיל הדואט כשהשיגו רק את המקום ה-17.

אולם ההתעמלות ממשיך לספק הופעות מרשימות במיוחד עם שלושה גמרים נוספים. ארתור נבראטה זאנטי הברזילאי הפתיע עם זהב בתרגיל הטבעות, בשולחן הקפיצות זכה סאון יאנג האק הקוריאני ובתרגיל המקבילים המדורגים של הנשים זכתה אליה מוסטפינה הרוסייה.

כמו ביומיים הקודמים גם הערב נרשמו שיאי התרגשות חדשים במסלול האתלטיקה. פליקס סאנצ'ס ריגש עם זכייה ב-400 מטר משוכות, ילנה איסינבאייבה זכתה רק בארד בקפיצה במוט בעוד ג'ני שור האמריקאית זכתה בזהב, וב-400 מטר גברים זכה קיראני ג'יימס מגראנדה.

רגע לפני שהיא עולה למשחק רבע הגמר שלה מול אוסטרליה, פגשה נבחרת ארצות הברית את ארגנטינה החזקה. הארגנטינאים דווקא נתנו פייט בהתחלה, אבל נכנס לפעולה קווין דוראנט, צלף 8 מ-10 לשלוש, והטיס את נבחרת החלומות ל-97:126 מוחץ בסיום, פשוט לא ייאמן.

ארצות הברית - ארגנטינה

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully