וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט שוקל לערוך עונת פרישה באירופה

כוכב הלייקרס לא פוסל לסיים את הקריירה ביבשת הישנה ("זה יהיה טבעי עבורי"), ואפילו שוקל לרכוש קבוצת כדורגל או כדורסל

קובי בריאנט עושה חיים בלונדון. על אף שכוכב הלייקרס מקבל מנוחה רבה ממייק ששבסקי ולא נאלץ לשחק דקות רבות עבור נבחרת ארצות הברית, האווירה במשחקים והאהבה הגדולה שהוא מקבל מכל כיוון חיזקו אצלו את הקשר עם הכדורסל הבינלאומי. עד כדי כך שכעת, בגיל 34, קובי חושב ברצינות על לסיים את הקריירה ביבשת הישנה.

"זה יהיה טבעי עבורי לערוך עונת פרישה באירופה, זה ממש לא תלוש. גדלתי שם", אמר קובי לרשת 'יאהו'. כידוע, כשקובי היה ילד אביו, ג'ו בריאנט, שיחק בליגה האיטלקית, ובנו הצעיר למד את השפה המקומית, התאהב בכדורגל אירופי ולפני שנה, כשליגת ה-NBA איימה להשבית את העונה כולה, קובי אפילו היה קרוב לחתימה בוירטוס בולוניה.

"כדאי להסתכל על השוק ולראות את רמת הכדורסל", סיפר בריאנט. "הבנתי שיש כרגע רמה גבוהה בטורקיה, יכול להיות שיש להם את הליגה הכי טובה באירופה. כמובן שלספרד יש את אחד הליגות הכי טובות כבר זמן מה. ואיטליה זה מקום שמאוד קרוב לליבי, גדלתי שם, אבל הרמה היא לא מה שהיתה כשאני הייתי שם, אז זו היתה הליגה הכי טובה באירופה".

כמו כן, התייחס קובי לאפשרות שירכוש קבוצת כדורסל או כדורגל באירופה: "אם זה משהו שהייתי רוצה לעשות, אני לא מתכוון לרכוש מועדון לתת למישהו אחר לנהל אותו. אם אבצע השקעה כזאת, אני אנהל אותו. אני ארצה לדעת את כל הפרטים ולנהל את המועדון בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully