וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו הצטיין, גילי ורמוט בישל

קאזאן הפכה פיגור לניצחון 1:2 על וולגה, בזכות שני מהלכים של הקשר. ורמוט בישל ב-3:3 של קייזרסלאוטרן מול אוניון ברלין

ביברס נאתכו המשיך הערב (שני) את פתיחת העונה המצוינת שלו בליגה הרוסית. קשר נבחרת ישראל אמנם לא כבש כמו בשני המחזורים הראשונים, אך היה פעיל מאוד ב-90 הדקות והוביל לשני השערים של רובין קאזאן בדרך לניצחון החוץ 1:2 על וולגה, נטולת דני בונדר שככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה. קאזאן כעת עם שש נקודות לאחר שלושה מחזורים.

גם וולגה המארחת הגיעה למשחק עם ניצחון והפסד במאזנה, ובדקה ה-15 עלתה ליתרון משער של אלכסנדר חריטונוב, שהשתלט על כדור לאחר קרן ושלח בעיטה חלשה שפגעה בדרך במגן אורח ונעצרה ברשת. נאתכו, שכמעט כבש בנגיחה בפתיחה, החל להשתלט על מרכז השדה ויצר הזדמנויות לחבריו באמצעות מצבים נייחים.

קאזאן, עדיין ללא הרכש הטרי סלומון רונדון שהצטרף ממלאגה, הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-56. הגנת וולגה הרחיקה כדור לעבר נאתכו, שהוריד על החזה וירה למסגרת. השוער איליה אבאייב הדף, אבל גוקדניז קרדניז הטורקי נגח את הריבאונד פנימה. בדקה ה-73 הושלם המהפך, שוב בניצוחו של נאתכו. כדור של הקשר הישראלי הורחק מקו השער והגיע לספרדי איבן מרקאנו, שבנגיחה העביר ימינה לרומן ארמנקו. הקשר התקדם מעט ושלח כדור מדויק מזווית אלכסונית אל הרשת. סלבטורה בוקטי האיטלקי הורחק משורות קאזאן בתוספת הזמן, אך זה לא מנע מנאתכו וחבריו לחגוג ניצחון שני ברציפות.

* גילי ורמוט פתח הערב בהרכבה של קייזרסלאוטרן, שביצעה קאמבק מרשים במחזור הפתיחה של הבונדסליגה השנייה וחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על אוניון ברלין, אבל לבסוף סיימה ב-3:3 מתסכל. האורחים הוליכו משערים של מיכאל פארנסן (47) ופטריק זונדי (54), אבל בדקה ה-58 ורמוט הגביה קרן ומוחמדו אידריסו המשיך בנגיחה פנימה. דקה לאחר מכן ורמוט הוחלף, אבל אידריסו המשיך בשלו והשווה בדקה ה-72. המהפך הגדול באצטדיון פריץ ואלטר הושלם בדקה ה-86, כשהנדריק צוק הקפיץ את הקהל המקומי, אלא שמארק פרצל השתיק את כולם ואיזן בתוספת הזמן. איתי שכטר לא נכלל בסגל של קייזרסלאוטרן, רוברטו פונצ'ץ שיחק 90 דקות במדי אוניון ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully