וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנייסי קרסנוירסק מעוניינת בגל מקל

6.8.2012 / 18:34

קבוצתו של אפיק ניסים בעונה שעברה עשויה לצרף את רכז נבחרת ישראל, ששיחק בעונה שעברה במדי בנטון טרוויזו

אחד השחקנים הישראלים היותר מעניינים בעונת המלפפונים בכדורסל עד כה הוא גל מקל, ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו. מלבד הפועל ירושלים שמעוניינת בשחקן, מדווח היום (שני) אתר "יובורבאסקט" כי בשחקן נבחרת ישראל מעוניינת גם אנייסי קרסניורסק הרוסית, בה שיחק בעונה שעברה אפיק ניסים.

מקל (24, 1.93), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ניסה עם סיום גיל נוער את מזלו במכללת ויצ'יטה סטייט, אך אחרי שנתיים חזר לשורותיה של מכבי תל אביב וחתם על חוזה לארבע עונות. אחרי תקופה קצרה על הספסל הצהוב הגיע בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל והעפיל עם הקבוצה לפיינל פור.

לאחר מכן חזר מקל למכבי תל אביב, אך הושאל לאחר שלא מצא את מקומו בקבוצה לגלבוע/גליל, וזכה עם הקבוצה באליפות. גם בעונה לאחר מכן הגיע עם גלבוע/גליל לגמר הפיינל פור ורשם 12 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בעונה שעברה יצא מקל לטרוויזו, עם ציפיות רבות לפתיחה מוצלחת של הקריירה האירופית שלו, אך לאחר זמן קצר הושבת לתקופה ארוכה בגלל דורבן ברגלו. ב-25 משחקים רשם הרכז 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בשישה משחקים ביורוקאפ הוסיף מקל 3.5 נקודות בממוצע.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully