וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס: "יוסאין בולט מדהים, תענוג לצפות בו"

שני הכוכבים הגדולים של לונדון 2012 ממשיכים לפרגן זה לזה. פלפס: "תמיד כיף לראות אותו רץ". בולט: "פלפס הוא אגדה"

מייקל פלפס ויוסיאן בולט תמיד יקושרו אחד לשני, כשני הגיבורים הגדולים של שתי האולימפיאדות האחרונות - בייג'ינג 2008 ולונדון 2012. כזכור, פלפס כבש את בייג'ינג עם שמונה מדליות זהב היסטוריות, אבל בולט גנב את ההצגה עם שלוש מדליות זהב ושלושה שיאי עולם. גם בלונדון פלפס נראה דומיננטי עם הישגים נהדרים שהציבו כספורטאי האולימפי המעוטר בכל הזמנים (22 מדליות בסך הכל), אבל שוב בולט גונב את ההצגה עם ריצה נהדרת בגמר ה-100 מטר.

אתמול (ראשון) בולט השווה בינו לבין פלפס, והחמיא לשחיין. "המדליות שלו, זה הרבה זהב", אמר בולט על האמריקאי, "פלפס הוא אגדה, הוא באמת עשה דברים גדולים עבורו ועבור מולדתו. הוא ואני העלינו את הרף עבור המון ספורטאים והפכנו את הענף שלנו לאפילו טוב יותר".

היום היה זה תורו של פלפס להלל את בולט. "הוא מדהים, הוא האיש המהיר בעולם, פשוט כמשמעו", אמר פלפס, "המירוצים הקצרים הם תמיד מהנים לצפייה, כמו שהמשחים ל-50 ו-100 מטר הם מהנים לצפייה".

פלפס, שבשבת האחרונה הודיע על פרישה, אומר ש"לראות את החבר'ה האלה רצים 100 מטר בפחות מעשר שניות, זה לא ייאמן. ולראות את יוסיאן עושה את זה, זה כיף גדול. עם שם משפחה כמו שלו (בולט = ברק), זה הופך את זה לטוב אפילו יותר. זה כמו שם המשפחה המושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully