וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וסלע במקום ה-11 בדירוג הכללי

צמד הישראלים סיימו את השיוט השביעי בצורה טובה, במקום החמישי, אך בשיוט הבא התדרדרו ואיבדו סיכוי מעשי למדליה

גידי קליגר וערן סלע המשיכו היום (שני) את תחרותיהם בשייט 470, בשיוט השביעי, אותו סיימו במקום החמישי ובשיוט השמיני, אותו סיימו במקום ה-12 בלבד. השניים, שדורגו במקום ה-11 בתחילת היום, סיימו גם את שני השיוטים האחרונים כשהם מדורגים באותו מקום. בכך, הם שמרו על סיכוי טוב להשתתף בשיוט המדליות, אך הסיכוי לזכייה במדליה נראה כעת כמעט אפסי.

בתחילת השיוט השביעי הם עברו את המצוף הראשון כשהם מדורגים במקום השמיני, מרחק 48 שניות מהמוליכים לוק פיישנס וסטיוארט בית'ל. לאחר שעקפו את המצוף השני, הם כבר דורגו במקום השישי. לאחר המצוף השלישי, הצמד מוקם במקום הרביעי, כשהבריטים נותרו במקום הראשון. הצמד הבריטי בלצ'ר ופייג', המדורגים ראשונים בדירוג הכללי, סיים ראשוןץ במצוף הרביעי קליגר וסלע ירדו למקום החמישי, בו נותרו גם לאחר הפיניש.

השיוט השמיני של הצמד החל בצורה הרבה פחות טובה, כשלאחר המצוף הראשון הם מוקמו במקום ה-16, כשלאחר המצוף השני התקדמו עד למקום ה-12. הישראלים נותרו במקום ה-12 גם לאחר שעברו את המצוף השלישי ונצמדו למקום ה-11, שהקדים אותם בשתי שניות. הישראלים לא הצליחו לבצע עקיפה גם בפיניש וסיימו במקום ה-12 את השיוט. משמעות הדבר היא שהישראלים איבדו סיכוי תיאורטי למדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully