וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מקווה לשחק יום אחד ב-MLS"

ריאל התקשתה אך גברה 1:2 על סנטוס לגונה המקסיקנית, רונאלדו הצית את דמיון האמריקאים עם התבטאות מפתיעה

ריאל מדריד ממשיכה את הטור שלה בארצות הברית, כשהלילה (שני), קבוצתו של ז'וזה מוריניו 1:2 על סנטוס לגונה המקסיקנית, לעיני 29 אלף צופים בלאס ווגאס. הבלאנקוס הביסו ביום שישי את לוס אנג'לס גלאקסי 1:5, אך התקשו הרבה יותר מול היריבה המקסיקנית, למרות שעלו למשחק עם מיטב שחקניהם, ביניהם כריסטיאנו רונאלדו ומסוט אוזיל.

ריאל רשמה מחצית ראשונה פושרת למדי, אך מסירה של כריסטיאנו לצ'אבי אלונסו בדקה ה-14 הותירה את הקשר הספרדי חופשי מחוץ לרחבה כדי לקבוע 0:1 למדרידיסטה. חור ענק בהגנה של ריאל, שניסתה ללא הצלחה לגרום לנבדל, השאיר את החלוץ המקסיקני אוסבלדו סאנצ'ס חופשי לחלוטין כשהוא מכניע את איקר קסיאס ומשווה ל-1:1 בדקה ה-25.

ריאל ניסתה לתקוף יותר והשתפרה במחצית השנייה ואף זכתה לנצח, בזכות שער מעט ביזארי של סמי חדירה הגרמני. רונאלדו הגביה כדור קרן ובעיטה של שחקן ריאל נהדפה על ידי השוער הישר לראשו של חדירה שדחק את הכדור פנימה. בעקבות המכה החזקה, חדירה נפצע בצורה קלה בראשו. ריאל שלטה במשחק ובעטה 22 פעמים לעבר השער, לעומת ארבעה ניסיונות בלבד של המקסיקנים.

"היינו אקטיבים וחזקים. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק", אמר בסיום אייטור קראנקה, עוזר מאמן ריאל. "זה היה משחק פיזי וקשה, המקסיקנים הגיעו למשחק מוכנים ושיחקו מצוין. מנג'ר הקבוצה המקסיקנית, בנחמין גלינדו, התייחס אף הוא למשחק: "זה היה כבוד גדול לשחק מול אחד המועדונים הגדולים בעולם".

מי שהפך לאטרקציה במהלך המסע בארצות הברית הוא, באופן טבעי, כרסיטיאנו רונאלדו. הפורטוגזי התראיין לאתר הרשמי של ה- MLS, והפתיע כשאמר :"לשחק ב-MLS זו אחת התוכניות שלי לעתיד. אם אני יכול לעזור לכדורגל כאן להיות טוב יותר, אעשה זאת. אני מקווה לשחק בליגה כאן ביום מן הימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully