וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות של אלכס

רוצים לדעת למה מורשת שטילוב לא תיגמר אחרי האכזבה בלונדון 2012. הצטרפו לצפייה משותפת בגמר עם מאמנת נבחרת, זוכת מדליית זהב בגביע העולם ודור ההמשך שעובד לצד המתעמל הישראלי מדי יום

AP

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אלכס שטילוב העמיד ביום ראשון על הרגליים את כל מדינת ישראל. הציפיות שלנו למדליה מהמתעמל הישראלי היו גבוהות, אבל למרבה הצער גם הפעם לא השגנו את המקום השלישי הנכסף.

ובכל זאת, בענף ההתעמלות שמחו על החשיפה. פעם בארבע שנים מקבלים האקרובטים והאקרובטיות את הבמה המרכזית. דור העתיד של מתעמלות הפועל תל אביב צפה בשטילוב יחד עם המאמנת זהבה זיסמן, המשמשת מאמנת נבחרת ישראל זמן רב, שחשה גאווה גדולה לראות את הדמות המוכרת כל כך בגמר תרגיל הקרקע באולימפיאדה: "אנחנו מתאמנות עם שטילוב כאן, הוא בחור מדהים, כיף לנו להיות אתו באולם כל יום ואנחנו מעודדות אותו כדי שיזכה במדליה".

רוני רבינוביץ', שזכתה במדליית זהב באליפות העולם, הסבירה כיצד הגיע שטילוב למעמד: "מדובר בהמון שעות של אימונים. ניסיתי להיות בלונדון, עשיתי את כל מה שיכולתי. החלום להגיע לאולימפיאדה תמיד קיים". רבינוביץ' העריכה שהתרגיל לא יספיק למדליה, וצדקה.

המתעמלות החזיקו אצבעות לשטילוב, וכמו כולם, היו מאוכזבות כשסיים רק במקום השישי. "מדליה זה דבר קשה", אמר זיסמן, "שטילוב התכונן בצורה מדהימה, הוא מוכשר ביותר. בינינו, מה ההבדל בין ציון 15.3 ל-15.4?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully