וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: טוני יאנגר חתם בקבוצה

הפורוורד האמריקאי, לו עבר עשיר בארץ, קיבל אזרחות ישראלית ולא ייחשב כשחקן זר. עודד קטש: "הוא יביא לנו הרבה ניסיון"

הפועל אילת ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. הקבוצה הודיעה היום (שני) על צירופו של הפורוורד טוני יאנגר. יאנגר (32, 1.98) שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית אתא מהליגה הלאומית שם רשם ממוצעים של 19.1 נק' ו-7.4 ריבאונדים למשחק. בעברו שיחק יאנגר במכבי ראשל"צ ובברק נתניה, בה שיחק בשתי קדנציות שונות, כשבשנייה שוחרר באמצע העונה לאחר שנכשל בבדיקת סמים.

יאנגר, שקיבל אזרחות ישראלית בשבוע שעבר, ישחק בקבוצה על תקן שחקן ישראלי וכך יפנה מקום לזרים נוספים בקבוצה החדשה של עודד קטש. יו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם התייחס היום להחתמה: "מדובר במתנה גדולה עבורנו, קיבלנו שחקן ישראלי ברמה של זר מהשורה הראשונה, אני שמח שהעבודה הקשה שעשינו על מנת להחתים את יאנגר הוכחה כמשתלמת".

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס אף הוא להחתמה: "טוני שחקן ואדם מצוין על המגרש ומחוצה לו. הוא שחקן שיודע להלהיב את הקהל והוא יביא המון נסיון לקבוצה הצעירה שלנו".

הקבוצה הודיעה בשבוע האחרון על החתמתם של של הסנטר האמריקאי אלי הולמן והפורוורד הישראלי ליאור חכמון. בנוסף אליהם, צירפה קבוצתו של עודד קטש גם את הפורוורד האמריקאי סקוטי הופסון והגארדים הישראלים אבי בן שימול ויחזקאל סקוורר. האילתים אף הגיעו לסיכום עם הפורוורד יאן מרטין, אך חזרו בהן וכבר שחררו אותו מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully