וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.8

פאביו קואנטראו רוצה לחזור הביתה, סיטי מרימה ידיים במרדף אחרי ואן פרסי. כל הדיווחים הטריים משוק ההעברות העולמי

העברות

* החלוץ המצרי מוחמד זידאן, שידע שנים יפות במדי דורטמונד ומיינץ, החליט לעזוב את הבונדסליגה בגיל 30 וחתם לשנתיים בקבוצת באני יאס מאיחוד האמירויות.

שמועות

* התקשורת בפורטוגל טוענת בתוקף כי פאביו קואנטראו מעוניין לעזוב את ריאל מדריד ולחזור לבנפיקה. המגן השמאלי הבינלאומי מאס בביקורת נגדו מצד אוהדי הבלאנקוס ועשוי לשוב לליסבון במסגרת עסקת העברתו של אקסל ויטסל לבלאנקוס.

* התקשורת האנגלית טוענת כי צ'לסי קרובה מאוד לרכוש את ויקטור מוזס מוויגאן. החלוץ המוכשר בן ה-21 צפוי להגיע לסטמפורד ברידג' תמורת כ-8.5 מיליון ליש"ט.

* אחרי שאלכס פרגוסון הודה שמנצ'סטר יונייטד ממשיכה לנסות להחתים את רובין ואן פרסי, היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הרימה ידיים, ורוברטו מאנצ'יני הכריז: "אני לא חושב שהוא יגיע לכאן".

* ליברפול צפויה לוותר על הניסיון להחתים את את קלינט דמפסי, מאחר ופולהאם דורשת 10 מיליון ליש"ט תמורתו.

* אשלי קול הכחיש שהוא קרוב למעבר לפריס סן ז'רמן וטען שהמגעים להארכת חוזהו בצ'לסי מתקדמים בקצב משביע רצון.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס סימנה את דוידה אסטורי, מגינה של קליארי, כמחליפו האפשרי של לאונרדו בונוצ'י, שצפוי להיות מורחק לשלוש וחצי שנים.

* מילאן, שנואשת לחיזוק להגנה בעקבות עזיבתו של טיאגו סילבה, מעוניינת במגן גנואה צ'זארה בובו, וצפויה להציע 5 מיליון יורו תמורתו.

* ובנאפולי מנהל סוכנו של אדינסון קבאני, הכוכב האורגוואי המבוקש על ידי הגדולות של אירופה, משא ומתן עם הנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו.

* פיורנטינה, שכבר התחמשה באלברטו אקווילאני וגונסאלו רודריגס, תנסה לקבל בהשאלה מברצלונה גם את איברהים אפלאי, שמחוזר גם על ידי אינטר, ארסנל וליל.

* כריסטיאנו רונאלדו טוען שהוא עשוי לסיים את הקריירה ב-MLS. "אני אוהב לבוא לכאן בפגרה, נהדר פה", אמר לאתר הליגה האמריקאית, "זו מדינה מדהימה, עם מנטליות מצוינת, ועושים כל שניתן כדי לשפר את הכדורגל. מקווה שאבוא לשחק פה יום אחד".

* אדין דז'קו, חלוץ מנצ'סטר סיטי, מודה: "אני עוקב אחרי מה שקורה באיטליה, ואני יודע שמילאן איבדה שני שחקנים חשובים. כמובן שארצה יום אחד לשחק באיטליה".

* קווין מיראלאס, חלוץ אולימפיאקוס, נחשב לאופציה מועדפת על ארסן ונגר אם רובין ואן פרסי לא יישאר. גם ליברפול עוקבת אחרי החלוץ, שמוערך ב-6.4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully