וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום התשיעי

שטילוב פספס את המדליה, מארי הכה בפדרר, ריצ'רדס זכתה בזהב ב-400 מטר ויוסאין בולט הוכיח שוב שהוא הגדול מכולם

קרדיט: ערוץ 1 עריכה: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום התשיעי בלונדון?

בבוקר יצא לדרך מרתון הנשים ברחובות העיר, ואחרי שהרצות עברו בין האתרים השונים, זכתה טיקי גלאנה האתיופית במדליית הזהב שעברה את המרחק ב-2:23:07 שעות.

המשלחת הישראלית נכנסה לדרכה היום עם השייטים הישראלים, כשעיקר העניין היה סביב לי קורזיץ שרשמה יום לא טוב, שמרה על המקום השני, אך תצטרך להראות יכולת טובה בשיוט המדליות כדי להביא מדליה ראשונה לישראל.

שיא היום עבור המשלחת הישראלית היה באולם ההתעמלות שם הגיע אלכס שטילוב לגמר תרגיל הקרקע, אך לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות ממנו וסיים במקום השישי הכללי.

אחרי שאתמול נפרדנו מהבריכה האולימפית, היום גם מגרשי הדשא של ווימבלדון סיימו את חלקם עם גמר הגברים, שסיפק הפתעה גדולה לאחר שאנדי מארי הביס את רוג'ר פדרר 0:3 במערכות וזכה במדליית הזהב.

צמד הישראליות, אינה יופה ואנסטסיה גלושקוב נכנסו היום למעגל התחרויות בשחייה האומנותית, ובתום היום הראשון של המוקדמות הן מדורגות במקום ה-17 הכללי.

בערב החלו תחרויות האתלטיקה להעביר הילוך, כשבתחילה נערכו חצאי הגמר ב-100 מטר לקראת אולי המקצוע היוקרתי ביותר במשחקים כולם. יוסאין בולט, יוהאן בלייק וג'סטין גאטלין הרשימו מאוד ועלו בקלות לגמר.

מלבד גמר ה-100 מטר נערכו באיצטדיון עוד 4 גמרים מרתקים. בקפיצה המשולשת זכתה אולגה ריפקובה הקזחית, ב-400 מטר הייתה זאת סניה ריצ'רדס האמריקאית, ב-3000 מטר מכשולים אזקיאל קמבוי הקנייתי וביידוי פטיש כריסטיאן פארש ההונגרי.

ואז הגיע רגע השיא של היום, אולי של המשחקים כולם, גמר 100 מטר גברים. השמועות דיברו על כך שיוסאין בולט לא בכושר, שיוהאן בלייק יכול לנצח אותו, אבל שיאן העולם הג'מייקני הוכיח שוב שהוא הגדול מכולם וניצח עם זמן מדהים של 9.63 שניות.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully