וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה נחת בארץ: "באתי לחופשה של שלושה ימים"

השוער שיעבור בדיקות רפואיות במכבי ת"א אמר בחיוך: "לא מבין למה באתם לראיין אותי", ושמח למשמע תוצאת הדרבי

דרור פיקלני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

וינסנט אניימה נחת הלילה (ראשון) בישראל ובימים הקרובים הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולסכם במכבי תל אביב. למרות שבמכבי ניסו להסתיר את דבר הגעתו, הגיעו לנמל התעופה מספר כתבים והמתינו ליציאתו של השוער, שאמור לעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון. אניימה עצמו היה נראה משועשע מאוד מנוכחותם של העיתונאים, סיפר כי קיבל הוראה שלא להתראיין אך אמר בחיוך: "אני לא מבין למה באתם לראיין אותי. באתי לחופשה של שלושה ימים. המאמן נתן לנו מספר ימי חופש אז באתי לישראל. אני בטוח שאתם מכבדים אותי בימי החופשה שלי".

בשדה התעופה חיכה לו חברו, גבי בורשטיין שעבד איתו בהפועל תל אביב והשניים התחבקו ארוכות. אניימה אף נשאל האם שמע מהי תוצאת הדרבי מהערב, וחייך חיוך גדול כששמע שמכבי תל אביב ניצחה משער של אלירן עטר, עימו שיתף השוער פעולה בעבר. "שום דבר לא סגור עם מכבי תל אביב", אמר אניימה עם עזיבתו את השדה, זאת למרות שנציג מטעם הצהובים המתין לו.

כזכור, הצהובים מחפשים כבר תקופה ארוכה מחליף לגיא חיימוב שככל הנראה יעזוב כבר ביום שלישי בעקבות הגעתו של אניימה לקבוצתו הקפריסאית של רן בן שמעון, א.א.ק לרנקה.

מוקדם יותר ניצחה מכבי תל אביב 0:1 את הדרבי מול הפועל במסגרת גביע הטוטו, ולאחריו נשאל המאמן אוסקר גרסיה על אופציית צירופו של אניימה והשיב: "אני שמח מאוד מהתפקוד של גיא חיימוב, והוא מקצועי מאוד. אני לא רוצה להתייחס לשמועות על אניימה, זה משהו שצריך לשאול את ג'ורדי קרויף".

אניימה עצמו אמר לוואלה! ספורט מוקדם יותר היום: "ישנה אפשרות שאגיע למכבי תל אביב, המאמן שלי בליל אמר לי שזה עדיף עבורי למצוא קבוצה שבה אוכל לשחק, כי ישבתי שנה שלמה על הספסל ולא שיחקתי. אני יודע שמכבי תל אביב התעניינה בי ושהם במשא ומתן עם אנשי ליל. כרגע מדובר על כך שמכבי תשאיל אותי לעונה אחת ואז אני אמור לחזור לצרפת. כרגע ההצעה היחידה היא ממכבי תל אביב".

אניימה (29) הגיע להפועל תל אביב 2007 ובמהרה הפך לאחד השוערים הטובים ביותר בישראל. לניגרי היה חלק משמעותי בדאבל של האדומים בעונת 2009/10 ובזכיה בגביע המדינה ב-2011, ולאחריו חתם לארבע עונות בקבוצת הפאר הצרפתית ליל. אלא שלמשך מרבית העונה החולפת מיעט אניימה לשחק בליגה הצרפתית, וכעת, כך נדמה, הוא שוב חוזר לליגת העל שלנו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully