וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: בולט ובלייק טיילו, הכל מוכן לגמר הגדול

הג’מייקנים להטו בחצי גמר 100 מ’ בלונדון: 9.87 לבולט, 9.85 לבלייק ו-9.82 לגאטלין שהרשים. פאוול עלה כמפסיד המהיר

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בחצאי הגמר, באדיבות ערוץ 1. עריכה: מיכאל ברגמן

הרגע הגדול של האתלטיקה העולמית בארבע השנים האחרונות ואולי גם של אולימפיאדת לונדון, מגיע הערב (ראשון), עם גמר הריצה ל-100 מטרים גברים, אבל עוד קודם לכן קיבלנו את המתאבן בדמות מקצי חצי הגמר, כאשר יוהאן בלייק, אלוף העולם, קבע את התוצאה השנייה בטיבה עם 9.85 שניות, אבל היו בטוחים שיש לו הרבה מה לתת ברגע האמת. בולט, שרץ מקצה אחד לפניו, קבע 9.87 שניות ונראה פשוט מוכן לגמר שיחל ב-23:50 בלילה (שידור ישיר בערוץ 1). ג'סטין גאטלין השיג את התוצאה הטובה ביותר בחצי הגמר, 9.82 שניות.

אצן ג'מייקני יוסאין בולט חוגג. רויטרס
שוב מסתכל לצדדים. בולט/רויטרס

במקצה הראשון ניצח ג'סטין גאטלין האמריקאי ששעט קדימה ועשה זאת עם זמן של 9.82 שניות. הוא עקף את צ'ורונדי מרטינה ההולנדי שהגיע שני עם 9.91 ואת אסאפה פאוול, מי שהיה שיאן העולם, שקבע רק 9.94 שניות בדרך למקום השלישי, והמתין עד לסיום המקצה כדי לבדוק האם הוא עלה לגמר. בסופו של דבר הוא התבשר שהוא בפנים. פאוול הוביל ברוב שלבי המירוץ, אבל הוריד את הרגל מהגז לקראת הסיום, מה שאיפשר לגאטלין ומרטינה לעקוף אותו. קסטון בלדמן מטרינידד הגיע רק רביעי עם 10.04 שניות.

מהמקצה השני זינק האחד והיחיד יוסאין בולט הג'מייקני, המועמד הבכיר כמובן לזכות בתחרות כולה. מי שדיבר על כאבי גב או רגליים, ראה את שיאן העולם מטייל בדרך לגמר כשהוא רץ בהילוך ראשון ומשיג בקלות את המקום הראשון עם זמן של 9.87 שניות. שוב ראינו את האדם המהיר בעולם מעיף מבט לצדדים, מוריד את קצב הריצה בחלקו השני של המירוץ, ובעיקר נראה נינוח. במקום השני סיים ריאן ביילי האמריקאי עם תוצאה של 9.96 שניות, כשריצ'רד תומפסון סיים שלישי עם 10.02 שניות. דווין צ'יימברס הסתפק במקום הרביעי אחרי תוצאה של 10.05 שניות.

במקצה השלישי שייט יוהאן בלייק מג'מייקה למקום הראשון, וגם אם בחלקו הראשון של המירוץ נראה היה שהפער בינו לבין שאר האצנים לא גדל, אלוף העולם שייט בקלות מהמקום הראשון והוריד גם הוא את הרגל מהגז עם התוצאה הטובה ביותר, 9.85 שניות. טייסון גיי, חבר ותיק במעמד הגמר, הגיע למקום השני לא הרבה אחריו עם 9.90 שניות. אדם ג'מילי הבריטי שזכה לעידוד המקומי הגיע למקום השלישי עם 10.06 ולא הצליח להגיע לגמר. בסופו של דבר שני האצנים שהצטרפו למקצה הגמר הם אסאפה פאוול וריצ'רד תומפסון, שהשיגו את הזמנים המהירים ביותר מהמקום השלישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

העולים לגמר, לפי זמנים

1. ג'סטין גאטלין - 9.82 שניות
2. יוהאן בלייק - 9.85 שניות
3. יוסאין בולט - 9.87 שניות
4. טייסון גיי - 9.90 שניות
5. צ'ורונדי מרטינה - 9.91 שניות
6. אסאפה פאוול - 9.94 שניות
7. ריאן ביילי - 9.96 שניות
8. ריצ'רד תומפסון - 10.02 שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully