וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "זו הדרך הכי טובה להתאושש מווימבלדון"

הבריטי לא שכח את ההפסד לפדרר לפני חודש, לאחר שהביס אותו בגמר האולימפיאדה. פדרר: "שמח על המדליה שהשגתי"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו באנדי מארי גובר בגמר על פדרר, באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

שעה ו-56 דקות. זה כל הזמן שלקח לאנדי מארי לחסל היום (ראשון) את רוג'ר פדרר בגמר הטורניר האולימפי, 2:6, 1:6, 4:6. הבריטי, שזכה לתמיכה אדירה מהקהל המקומי, לא ספר את המדורג ראשון בעולם, שרק לפני ארבעה שבועות גבר עליו באותו מקום בדיוק בגמר טורניר ווימבלדון. מארי זכה במדלית זהב ראשונה לבריטניה בטורניר הטניס האולימפי מאז 1920. אגב, מאוחר יותר הפסיד מארי בגמר הזוגות המעורבים עם לורה רובסון לויקטוריה אזרנקה ומקס מילר.

אנדי מארי המאושר, שהפסיד ארבעה גמרי גרנד סלאם בקריירה, שלושה מהם לפדרר, אמר בסיום: "היו לי כמה הפסדים קשים בקריירה, זו הדרך הטובה ביותר להתאושש מגמר ווימבלדון. לעולם לא אשכח את הרגע הזה".

בשלב מסוים במשחק, מארי זכה בתשעה משחקונים רצופים, כשהוא כמעט ולא טועה וזוכה לשאגות אדירות מהקהל עם כל נקודה: "הרגשתי כל כך רענן. לא ציפית לזה בתחילת השבוע, חשבתי שאגיע רחוק בטורניר, אבל היום פשוט הרגשתי טרי, בכלל לא בלחץ, אולי חוץ מההתחלה. ציפיתי למשחק מאוד מאוד קשה, ממש לא ציפיתי לתוצאה כזו בגמר".

את הניצחון חתם הבריטי עם שני אייסים נהדרים, לאחריהם נשכב על המשטח כלא מאמין, חיבק את פדרר ואז טיפס ליציע כדי להתחבק עם חבריו ומשפחתו. ברקע הקהל הבריטי לא ידע את נפשו מרוב אושר, כשסוף סוף זכה לשמוח בשמחתו של מי שפעם אחר פעם הגיע קרוב, ונכשל.

מארי סיפר כי ההישגים המצוינים של חבריו למשלחת הבריטים בימים האחרונים נתנו לו השראה ודיברנו אותו להצליח: "הם פשוט מדהימים. צפיתי בהם אתמול וזה היה ענק. הדרך בה מו פארה זכה היתה פשוט מדהימה. זה נתן לי דחיפה, המומנטום של המשלחת בימים האחרונים היה ממש טוב. היה לי מאוד כיף והתמיכה שקיבלתי כאן היא יוצאת מהכלל".

רוג'ר פדרר, שזכה בטורניר הזוגות ב-2008, שוב נותר ללא הזהב האישי באולימפיאדה הרביעית שלו והוא הגיע די מותש אחרי מרתון בחצי הגמר מול חואן מרטין דל פוטרו: "אנדי היה כל כך הרבה יותר טוב ממני היום, הוא היה גדול", הודה השוויצרי, "הוא לא נראה כאילו הוא מפקפק בעצמו אפילו לרגע, היתה לו תכנית ברורה. אבל אני עדיין מאוד מרוצה ממדליית הכסף".

"זה היה טורניר מאוד אמוציונלי עבורי, מהסיבוב הראשון ועד רבע הגמר וחצאי הגמר", הוסיף פדרר. "יכול להיות שהייתי קצת מרוקן נפשית בסופו של דבר, יכול להיות שעבדתי קשה מדי בסיבובים הראשונים. אני לא חושב ששיחקתי רע מדי בגמר, אבל הדברים לא עבדו לי. בכל זאת זה יום גדול עבורי".

דל פוטרו אגב, גבר על נובאק דג'וקוביץ' המאכזב בקרב על המקום השלישי והפך לאליל הארגנטינאים, לאחר שהביא מדליה ראשונה למדינה באולימפיאדה הנוכחית: "קשה לי לדבר, אני מאושר. בנקודה האחרונה במשחק רעדתי, אבל היום אני בוכה משמחה".

אנדי מארי הביס את רוג'ר פדרר בגמר האולימפי

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully