וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלונדון: קרבות מיקום בענפי הכדור

הכדורסל (ארה"ב - ארגנטינה ב-00:15), הכדוריד והכדורעף יגיעו למחזור האחרון. פליקס סאנצ'ס רוצה זהב ב-400 משוכות

אולימפיאדת לונדון תיכנס מחר (שני) אל השבוע השני והאחרון שלה, מה שאומר שענפי הכדור יגיעו לנקודת רתיחה ראשונה. בנוסף, האתלטיקה תימשך כמובן במלוא הכוח באצטדיון האולימפי.

אתלטיקה:

אחרי החגיגה של גמרי ה-100 מטרים, מחר נזכה לראות מספר כוכבים באצטדיון האתלטיקה: דייויד רודישה שיאן העולם, ייצא לדרך בסיבוב הראשון ל-800 מטר (12:50), סאלי פירסון האוסטרלית ובריג'יט פוסטר הילטון מג'מייקה יחלו את דרכן ב-100 מטר משוכות (12:05) ושלושת המנצחות ב-100 מטר, שלי אן פרייזר, כרמליטה ג'טר ו-ורוניקה קמפבל בראון, ירוצו בסיבוב הראשון ב-200 (21:20).

הגמרים שצפויים מחר יהיו ב-400 מטר (23:30) וב-400 משוכות (22:45) לגברים, ב-3,000 מכשולים, בקפיצה במוט (21:00) ובהטלת כדור ברזל לנשים (21:15).

כדורסל:

המחזור האחרון של שלב הבתים יציג מספר משחקים נהדרים. ארצות הברית, אחרי המאמץ הגדול מול ליטא, תפגוש את ארגנטינה (00:15), שיכולה לעקוף את האמריקאים עם ניצחון, אבל גם ליפול למקום השלישי בבית, אם צרפת תנצח את ניגריה החלשה (16:30). ליטא תפגוש את טוניסיה (13:15) והיא צריכה ניצחון כדי לעלות.

המשחק המסקרן בבית המקביל יהיה בין ספרד לברזיל (22:00). הספרדים טוענים שלא יפסידו בכוונה, אבל זה בהחלט יעזור להם להימנע מהמקום השני וממפגש צפוי בחצי הגמר מול הדרים טים. רוסיה תנסה להישאר מושלמת מול אוסטרליה (11:00) ואילו בריטניה וסין המאכזבות, שטרם ניצחו, יפגשו (18:45).

כדורגל:

חצאי הגמר בטורניר הנשים ייערכו. אלופת העולם יפן, שהדיחה את ברזיל בשלב הקודם, תנסה להבטיח מדליה מול צרפת (19:00). סגניתה מאליפות העולם והאלופה האולימפית המכהנת, נבחרת ארצות הברית המסקרנת, תפגוש לדרבי צפון אמריקאי את השכנה המפתיעה קנדה (21:45) ובסיום הערב אנו עשויים לקבל שיחזור של הגמר הנפלא מאליפות העולם בקיץ שעבר.

כדוריד:

שלב הבתים ינעל. בבית א', צרפת תפגוש את שבדיה (23:15) לקרב ישיר על המקום השני, לאחר שהופתעה על ידי סקנדינבית אחרת, איסלנד. האיסלנדים מצידם, ינסו להישאר עם מאזן מושלם כשישחקו מול בריטניה (18:15). ארגנטינה תשחק מול טוניסיה (13:15). בבית המקביל, קרואטיה תנסה להשלים ניצחון חמישי, מול ספרד החזקה (21:30), שחייבת ניצחון כדי לסיים שנייה. דנמרק אורבת לספרדים והיא תפגוש את דרום קוריאה החלשה (16:30). סגנית אלופת אירופה סרביה תשחק מול הונגריה (11:30) ותנסה לגרד את המקום ברבע הגמר.

כדורעף:

גם כאן ינעל הבית המוקדם אצל הגברים, עם ארצות הברית המושלמת בבית ב', שתפגוש את טוניסיה (22:00). בבית א', איטליה ובולגריה ישחקו בקרב על המקום השני (16:45). פולין תנסה לסיים ראשונה במשחק מול אוסטרליה (11:30).

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חמשת ההמלצות שלנו ליום שני:

19:43 - הבריטים נמצאים בטירוף מדליות בימים האחרונים ולא מעט מהן, כולל כמה שנצברו עם שיאי עולם, הגיעו מוולודרום האופניים. מחר ייערך גמר הספרינט האישי, המקביל ל-100 מטר בריצה. ג'ייסון קני הגיבור המקומי עלה מהמקום הראשון והוא ינסה להעפיל מחצי הגמר, שיפתח ב-18:00.

22:00 - האם אנחנו הולכים להיות עדים לאחד הביזיונות הגדולים בתולדות האולימפיאדה? נבחרת ספרד בכדורסל הופתעה על ידי רוסיה, במשחק שכבר היה בידיים שלה. כעת היא חייבת להפסיד לברזיל במשחק האחרון של הבית, כדי לא לסיים שנייה ולהצטלב עם ארצות הברית בחצי הגמר. נשיא ההתאחדות הספרדית הבטיח שהנבחרת שלו לא תזרוק את המשחק, אבל הגולשים באתרי האינטרנט בספרד הצביעו בעד הפסד והדבר בטוח חילחל אל השחקנים.

22:45 - אם הכל יילך כשורה בחצאי הגמר, גמר ה-400 מטר משוכות לגברים יהיה אחד המירוצים המעניינים ביותר באצטדיון האולימפי. פליקס סאנצ'ס הדומיניקני, שחזר לעניינים אחרי תקופה ארוכה, ינסה להפתיע. חבייאר קולסון הפורטו ריקני ואנג'לו טיילור האמריקאי, יתנו קרב אדיר.

23:15 - צרפת זכתה בכל התארים הגדולים בעולם הכדוריד בשנים האחרונות. אבל באליפות אירופה האחרונה הצרפתים נכשלו ואמש הם הפסידו בתום דרמה לאיסלנד, מה שסיבך אותם מאוד. המשחק האחרון של אלופת העולם והאלופה האולימפית בבית המוקדם יהיה קרב גדול מול שבדיה החזקה, שמחזיקה גם היא בשש נקודות ורוצה לסיים שנייה.

00:15 - דרים טים, סיבוב חמישי. דווקא אחרי שקיבלו את המחמאות מכל כיוון, כולל סופסוף גם מחברי הדרים טים המקוריים אחרי ה-83 הפרש על ניגריה, האמריקאים חטפו סטירת התעוררות במשחק קשה במיוחד מול ליטא. כעת הם יפגשו את ארגנטינה, שגם רשמה מולם ניצחון בעבר וגם גרמה להם להתאמץ מאוד במשחק הכנה לפני כשבועיים. בארצות הברית רוצים לשמור על אלמנט ההרתעה וזה צריך להתחיל כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully