וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלונדון: קליגר וסלע יתקדמו לעשירייה?

השניים שמדורגים 11 יתחרו בשיוטים השביעי והשמיני (14:00). גלושקוב ויופה יתחרו בתרגיל החופשי בשחייה האומנותית

האכזבה הגדולה מאובדן המדליה של אלכס שטילוב סיפקה מכה גדולה למשלחת הישראלית, שמפנה את כל תקוותיה לעברה של לי קורזיץ. אלופת העולם תעלה לשיוט המדליות רק ביום שלישי, וגם שייטות ה-470 גיל כהן ו-ורד בוסקילה ימשיכו את התחרות באותו יום. בינתיים אנחנו מקבלים עוד טעימה מכמה ישראלים בשייט ובבריכה.

שייטי ה-470 גידי קליגר וערן סלע, שלא הצליחו בששת השיוטים הראשונים בווימות' לתפוס מקום בצמרת, ינסו לשנות את המומנטום שלהם בשיוטים השביעי והשמיני (החל מ-14:00, שעון ישראל), ונכון לעכשיו הם מדורגים במקום ה-11 הכללי. לשניים יש סיכוי לא רע להתברג לשיוט המדליות, אבל למרות זאת המרחק שלהם מהמקום השלישי עדיין גבוה ועומד על 24 נקודות.

השייטים הישראלים סיימו במקום ה-17 את השיוט הראשון, לאחר מכן סיימו במקום ה-11, חזרו על המקום ה-17 בשיוט השלישי, הגיעו למקום ה-11 בשיוט הרביעי, בשיוט השני הם סיפקו תוצאה מצוינת וסיימו במקום השני, ובשיוט השישי הם הגיעו רק למקום ה-14.

בשחייה האומנותית, הצמד הישראלי אנסטסיה גלושוקב ואינה יופה, שפתחו את דרכן בתחרות המוקדמות דואט חופשי, ימשיכו להתחרות בתרגיל החופשי (17:00), אחרי שביום ראשון הן התחרו בתרגיל הטכני וזכו לציון 83.400 שדירג אותן במקום ה-17. כדי להעפיל לגמר, יצטרכו הבנות לסיים באחד מ-12 המקומות הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully