וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הנבחרת הבוגרת הביסה את העתודה 71:110

החבורה של שיבק לא התקשתה בטורניר ההכנה לקראת מוק' אליפות אירופה. 23 נק' לכספי. אליהו: "זה לא נותן אינדיקציה"

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה שייצאו לדרך בעוד שבועיים. לאחר שגברה על נבחרת רומניה אמש, הביסה הערב (ראשון) הנבחרת של אריק שיבק 71:110 את נבחרת העתודה הישראלית במסגרת טורניר ההכנה הנערך בראשון לציון. ביום שלישי תערוך הנבחרת את משחק ההכנה האחרון שלה לפני המוקדמות (המשחק הראשון ייערך ב-15 לחודש), כשתפגוש את בלגיה.

שיבק שיתף את כל שחקני הסגל שלו הערב, וכמעט כולם נתנו לו תרומה. המחצית הראשונה היתה די חלשה, אולם בחצי השני פערי הרמות ניכרו מעט יותר, ועומרי כספי (23 נקודות), יותם הלפרין, ליאור אליהו ואחרים החלו ללחוץ על הדוושה, והפער צמח מדקה לדקה. לא ברור האם היכולת הזו תספיק מול מונטנגרו החזקה בפתיחת המוקדמות, וסביר להניח כי שיבק ימשיך בנסיונות שלו במשחק ההכנה האחרון, מחרתיים מול בלגיה. בצד השני, העתודה היתה מחוזקת בג'רמיין הול הוותיק, וגם בשורותיה ניתן היה לראות מדי פעם ניצוצות של כישרון, עם דקות לא רעות בכלל של בר טימור, אור סולומון ובעיקר שון דאוסן, שהמשיך את הכושר המצוין בו הוא מצוי.

במשחק נוסף בטורניר הביסה מוקדם יותר היום בלגיה את רומניה 61:83.

שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס מטביע מול נבחרת העתודה. מגד גוזני
קלי קלות. אלכס טיוס מטביע על העתודה/מגד גוזני

אריק שיבק: "היו דקות טובות יותר ופחות, זה די טבעי במשחק כזה. היו גם כל מיני הרכבים, לא קל לשחק במשחק מהסוג הזה. ניסינו לא לרוץ בהתחלה, מה ששמר את המשחק על תוצאה נמוכה. פערי הכוחות היו ידועים מראש וניסינו להוציא את המקסימום. מחרתיים יש לנו את בלגיה, שהיא נבחרת קשוחה, בטח הגנתית וזה טוב לנו לשחק נגד נבחרות כאלה".

ליאור אליהו: "אין ספק שזה משחקים חשובים להכנה, אבל זה משחק קצת מוזר. באנו בידיעה שהמשחק ייגמר בסוג של הפרש כזה. זה לא נותן לנו אינדיקציה לשחק בצורה כזו. בנבחרת, כשהזמן קצר וצריך היררכיה, יש חמישייה מובילה. היעד הוא להגיע לאליפות אירופה, זה יהיה קשה, אבל צריך לעשות את זה".

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו מול ג'רמיין הול. מגד גוזני
גם ג'רמיין הול התקשה לעצור את ליאור אליהו/מגד גוזני

מהלך המשחק

הנבחרת הבוגרת פתחה עם גל מקל, ניצן חנוכי, דגן יבזורי, אלישי כדיר ועידו קוז'יקרו והוליכה בפתיחה 1:7, אולם ג'רמיין הול ושון דאוסן צימקו ל-14:13, ואת הרבע הראשון סיימה הבוגרת ביתרון 14:19. עומרי כספי עלה מהספסל ונראה מצוין, וכמוהו גם יותם הלפרין שצלף שלשה והעלה את הבוגרת ל-22:34. גם גיא פניני ואלכס טיוס נכנסו לפרקט ותרמו את שלהם, הפער צמח עד 16 נקודות, ודקות טובות של העתודה עם אור סולומון, עוז בלייזר ודאוסן צימקו במעט, אלא שעם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה הבוגרת 37:53, תוך שקיבלה 15 נקודות מכספי ו-10 מהלפרין במחצית.

בפתיחת המחצית השניה הפער צמח ל-37:57, אלא שהעתודה נראתה לא רע, ורם אליאספור צימק ל-59:46. ליאור אליהו היה השחקן הבולט בבוגרת בדקות הללו, ושלשה של יוגב אוחיון קבעה 49:67, ולרבע המכריע עלתה הנבחרת של שיבק כשהיא מוליכה 52:73. חמש דקות לסיום עלתה הבוגרת ל-59:82, ושלשה של ניצן חנוכי קבעה 63:90. הפער המשיך לצמוח מדקה לדקה, ורק השריקה לסיום מנעה מהבוגרת לשבור את מחסום 40 ההפרש.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין. מגד גוזני
יש עוד עבודה. יותם הלפרין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully