וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס בלונדון: אנדי מארי זכה במדליית הזהב

הבריטי שמעולם לא זכה בגרנד סלאם, יתנחם בינתיים בזהב אולימפי. הביס את רוג'ר פדרר הגדול בגמר 2:6, 1:6, 4:6

ערוץ 1 - אולימפיאדה

אנדי מארי זכה היום (ראשון) במדליית הזהב בטורניר הטניס האולימפי בלונדון. הבריטי בן ה-25 ניצח את רוג'ר פדרר 2:6, 1:6, 4:6 בגמר ונתן את האות לחגיגה גדולה של מארחת האולימפיאדה, שצוברת מדליות בקצב מסחרר בימים האחרונים, אחרי פתיחה איטית של המשלחת שלה.

מארי כבר ניצח את פדרר שמונה פעמים בעבר (המאזן בין השניים עמד לפני המשחק על 8:8), אבל זה היה הניצחון הראשון שלו על השוויצרי במשחק של הטוב מ-5 וזה הגיע בקלילות מפתיעה, אחרי 116 דקות בלבד.

חואן מרטין דל פוטרו זכה במדליית הארד אחרי ניצחון 5:7, 4:6 על נובאק דג'וקוביץ' במשחק על המקום השלישי. זו המדליה הראשונה של ארגנטינה במשחקים בלונדון.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי עם מדליית הזהב באולימפיאדת לונדון 2012. רויטרס
אם לא גרנד סלאם, לפחות זהב אולימפי. מארי/רויטרס

מארי מעולם לא זכה בטורניר גרנד סלאם ובשנים האחרונות הוא מסתובב על המשקל הכבד הזה על הכתפיים. לפני כחודש הוא היה קרוב, אבל הפסיד לאותו פדרר באותו מקום - ווימבלדון. אז החל מהיום הסקוטי ששימח היום ממלכה שלמה, יכול להתנחם במדליית זהב אולימפית בטורניר היחידים, שזה יותר ממה שיש לפדרר ונובאק דג'וקוביץ' למשל. השוויצרי בן ה-31, שייתכן מאוד שרשם הופעה אחרונה במשחקים האולימפיים, יסתפק בכסף מהיום ובזהב מטורניר הזוגות ב-2008. וגם בעשרות הזכיות שלו בטורנירים אחרים.

ארבעה משחקונים בתוך המשחק אפשר היה לנחש שאנחנו עתידים לצפות בעוד מותחן דוגמת כמה משחקים שראינו באולימפיאדה עד עכשיו, ביניהם חצי הגמר בין פדרר לחואן מרטין דל פוטרו, אלא שבשלב הזה מארי הנחוש והרענן, פשוט השתלט על כר הדשא. הוא ניצח בתשעה משחקונים ברציפות, שבר את השוויצרי שוב ושוב, עלה במהירות ל-0:2 במערכות ולמרות שפדרר מעט חזר לעצמו בסט השלישי, לא הייתה לו תשובה לבריטי.

מערכה 1

המשחק נהפתח בצורה צמודה, כשפדרר מקשה על מארי במשחקון ההגשה הראשון של הבריטי, אך לא מצליח לשבור. במצב של 2:3 למארי, הוא הצליח לשבור את פדרר פעמיים, לשמור על חבטות ההגשה שלו ולנצח 2:6.


מערכה 2

מארי לקח איתו את המומנטום מהמערכה הראשונה לסט השני, עלה ל-0:1, שבר ל-0:2, טיפס ל-0:3 ורשם עוד שבירה בדרך ל-0:4. כשפדרר ייצב את השורות וניצח משחקון אחרי תשעה רצופים בהם הוא הפסיד, זה היה מאוחר מדי ומארי השלים 1:6 מוחץ.

מערכה 3

פדרר נראה מעט טוב יותר בפתיחת המערכה השלישית, אבל היום היה היום של מארי. במצב של 2:2, הבריטי שבר ומיד עלה ל-2:4, ולמרות שפדרר שרד וצימק ל-5:4, מארי סגר סיפור עם 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדי מארי טניסאי בריטי חוגג זכייה בטורניר הטניס האולימפי. רויטרס
חגיגה של ממלכה שלמה. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully