וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר נוטה להשאיר את שלומי אזולאי

5.8.2012 / 11:51

בצוות המקצועי מרוצים מכושרו של השחקן. מוגרבי עדיין על הכוונת, המו"מ עם נתניה עשוי להתחדש בקרוב. סלליך יעזוב

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יותם בן דוד

אחרי הפרמיירה של המאמן בדרבי אתמול (0:0), ראובן עטר ומכבי חיפה ינסו לצרף עוד השבוע קשר אחורי. במועדון הבהירו אתמול כי המאמן צופה בקלטות של שחקנים זרים ומעדיף קשר אחורי זר, אך האפשרות שיצרף קשר ישראלי עדיין לא ירדה מהפרק. מאז המחנה באוסטריה תמיר כהן מוכיח שהתגבר על הפציעה ובמועדון היו מרוצים מהיכולת שהפגין. "לפי המשחק אתמול, לא בטוח שקשר אחורי זר יוכל להדיח אותו מההרכב. הוא לא היה טוב, הוא היה מצוין", נאמר עליו.

עטר הצהיר אתמול שהוא רוצה לצרף קשר קדמי והאופציה הישראלית הטובה ביותר הייתה ונותרה פיראס מוגרבי, שבחיפה שוקלים לחדש את המשא ומתן עם מכבי נתניה לגביו. כזכור, חיפה כבר התעניינה בשחקן אך עטר החליט שהוא מעדיף לצרף בשלב הראשון את חן עזרא. מרטין רולה, שהיה האופציה הזרה הטובה ביותר, ירד מהפרק לאחר שחתם על חוזה בסן לורנסו הארגנטינאית.

עמדה אחרת שפחות מטרידה את עטר היא עמדת החלוץ. שלומי אזולאי מרשים מאוד באימונים והמאמן נוטה להשאיר אותו בקבוצה. "הוא נמצא בכושר טוב ומקבל המון קרדיט", אמרו עליו בצוות המקצועי והמו"מ לגבי שדרוג חוזהו יימשך בקרוב. דינו אנדלובו אמור להגיע בשבוע הבא והוא יתחרה איתו ועם ויאם עמאשה על חולצת ההרכב כשההערכה היא ששניים מהם יפתחו בהרכב. אלון תורג'מן, שעבר לחיפה לאחר פגישה בין שלמה שרף ליעקב שחר, אמור להיות מתופקד העונה כשחקן כנף ועושה רושם שיקבל דקות רבות בהמשך.

סינטאיהו סלליך אמור לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים לאחר שנציגי השחקן נפגשו עם ראשי הקבוצה בסוף השבוע והבהירו כי מאחר והוא אינו בתוכניות של עטר הוא רוצה לעזוב. הפועל עכו רוצה מאוד את השחקן וגם א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון היא אחת האופציות. בני יהודה, במסגרת עסקת אנדלובו, היא עוד אחת מהקבוצות שמעוניינות בשחקן. סארי פלאח ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל, כשבן שמעון שוחח גם איתו והציע לו להצטרף לקבוצה, למרות ההצעה המפתה מואסלוי שרוצה אותו בהשאלה.

גם בויאן שראנוב ויוריצה בוליאט צפויים לעזוב בקרוב, למרות שעדיין לא סיכמו בקבוצה אחרת. במועדון יודעים שאם השניים לא יסכמו בקרוב בקבוצה אחרת (הדברים אמור בעיקר לגבי בוליאט שעדיין לא התקבלה הצעה עבורו) הם יצטרכו לשלם את שכרם והדבר יהווה נטל על תקציב שכר השחקנים. פיטר מסיללה מנהל מגעים עם מספר מועדונים בספרד, אבל כרגע לא הושאל לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully