וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "מחמאות לתמיר כהן, אבל נביא קשר אחורי"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו, למרות ה-0:0 בדרבי. קלינגר: "לא העזנו מספיק". רואש ואבוקרט צפויים לסכם

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

12 אלף צופים הגיעו לקרית אליעזר בציפייה דרוכה הערב (שבת), אבל הדרבי החיפאי הסתיים ב-0:0 מאכזב. ראובן עטר ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו כמאמן מכבי חיפה, וראה את קבוצתו שולטת באופן מוחלט במשחק, אך קאלה דרשלר מנע שערים משלומי אזולאי ויניב קטן ושמר על תוצאה מאופסת במשחק הפתיחה של בית א' בגביע הטוטו.

תמיר כהן: "עטר הביא לשינוי אצלי ואצל הקבוצה"

"אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל מאוד מרוצה ממה שהראינו בשלב כזה של העונה", סיכם ראובן עטר את משחקו הראשון על הספסל הירוק. "נצטרך לעבוד על הפס האחרון. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים והם יידעו איך להתמודד עם קבוצות שיצופפו בהמשך. זה לא סוד שאנחנו רוצים חיזוק בחלק ההתקפי וגם להביא קשר אחורי, למרות שצריך לתת מחמאות לתמיר כהן על היכולת".

תמיר כהן, שהיה מהטובים בשורות מכבי חיפה, אמר: "עטר הביא לשינוי אצלי ואצל הקבוצה. הוא לא מוותר לנו על רצינות והשקעה ורואים את זה. ברור שברגע שהמאמן נותן ביטחון אז יותר קל. זה טוב שיגיע קשר אחורי נוסף. זה יחזק את התחרות הבריאה.

כהן זכה למחמאות ונראה כי התחרות על עמדת הקשר האחורי העונה תהיה קשה בכל מקרה, גם לאחר שיגיע קשר נוסף לקבוצה. עטר מעדיף קשר זר, אבל אופציות קובי מויאל ואביחי ידין באות בחשבון. במועדון מרוצים מחלוקת העומס בין יניב קטן לחן עזרא.

סינטאיהו סלליך לא היה בסגל הקבוצה הערב, ויעזוב. כזכור, נציגי השחקן הבהירו למכבי חיפה בפגישה שנערכה בסוף השבוע כי הוא לא רוצה להישאר מאחר שהוא לא בתוכניות של עטר. בחיפה הבטיחו להשיב בתוך מספר ימים ובימים הקרובים אמור השחקן לקבל רשמית אישור לחפש קבוצה אחרת. הפועל עכו רוצה מאוד את השחקן, כמו גם א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון. בני יהודה, במסגרת עסקת אנדלובו, היא עוד אחת מהקבוצות שמעוניינות בשחקן. סארי פלאח ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל, כשבן שמעון שוחח גם איתו והציע לו להצטרף לקבוצה, למרות ההצעה המפתה מוואסלוי שרוצה אותו בהשאלה.

יואב כץ: "מאמין שנהיה בפלייאוף העליון"

מן העבר השני, אמר ניר קלינגר: "לא העזנו מספיק. מכבי שלטה, אבל היו פעמים שיצאנו טוב למתפרצות. חשוב לי לבנות קבוצה יציבה וראינו היום כבר לחימה. גיא צרפתי וולדימיר גלושצ'ביץ' תוכננו מראש לשחק 30 דקות, והם שינו את המשחק. לגבי רואש ואבוקרט, הם מתוכננים להיות שחקני הרכב, אבל על כסף אני מדבר עם השחקנים שלי בארבע עיניים".

יוסי דורה הוסיף: "מחצית ראשונה הייתה בשליטה של מכבי ובמחצית שנייה אפשר להגיד ששלטנו במרכז המגרש. זה היה משחק תחילת עונה טיפוסי ועוד חסרו לנו שני שחקנים חשובים. נהיה קבוצה חזקה יותר מבעונה שעברה".

הבעלים יואב כץ אמר: "הבאנו היום את הלחימה, בהמשך נצטרך להביא את היכולת. אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון".

בינתיים, בהפועל חיפה מקווים לסכם עם רואש ואבוקרט בימים הקרובים, כאשר רואש מצידו מתכוון לחכות עד יום שלישי ואם לא יסכם עד אז הוא צפוי לפנות לבוררות. כץ אמר בסיום המשחק שתוך 48 שעות רואש יחתום על חוזה לעונה הקרובה.

השוער המחליף של הקבוצה, גד עמוס, לא נכלל בסגל לאחר שאתמול התברר שנפלה טעות והוא לא עבר בבקרה. בקבוצה צפויים להסדיר את הנושא מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully