וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט פירס: "הפורמט של נבחרת מאוחדת לא יקרה עוד"

אחרי ההדחה ברבע הגמר, מאמן בריטניה סקפטי לגבי הופעה בריו 2016. גיגס: "לא היינו טובים מספיק, החוויה פנטסטית"

הבריטים חגגו אתמול (שבת) יום גדול עם שש מדליות זהב מה שדחק מעט את האכזבה הגדולה מנבחרת הכדורגל המאוחדת, שהודחה ברבע הגמר ואיבדה סיכוי למדלייה. הנבחרת, שאוחדה בפעם הראשונה למען המשחקים האולימפיים בלונדון, הפסידה 5:4 בדו קרב פנדלים לדרום קוריאה אחרי 1:1 בתום 120 דקות. דניאל סטארידג' מצ'לסי החמיץ את הפנדל החמישי והמכריע ושלח את הבריטים הביתה בדרך כל כך מוכרת.

"הפורמט של נבחרת בריטניה באולימפיאדה היה פנטסטי, אבל אני לא חושב שזה יקרה שוב", אמר המאמן סטיוארט פירס. "מתי נמצא זמן לשחק במוקדמות?". המאמן סיכם את ההופעה: "אני גאה בשחקנים ובמה שהשגנו בארבעה שבועות שהיינו יחד. כבוד עבורי להיות חלק מהמשחקים האולימפיים". על ההחטאה של סטארידג' אמר: "ניסיון כזה רק יחזק את דניאל. הוא ירוויח מהטורניר".

ריאן גיגס הוסיף: "ברור שההדחה מאכזבת. לא היינו טובים מספיק. דרום קוריאה היו מאורגנים והקשו עלינו לשחק. בסך הכל, זו הייתה חוויה פנטסטית שכל השחקנים והצוות נהנו ממנה. היה לי תענוג לשחק עם הצעירים ולהתאמן איתם. יש פה שחקנים מוכשרים מאוד שיכולים לעשות צעד קדימה. אני מקווה שההטורניר יהיה רק הצעד הראשון בהתפתחות של הצעירים".

אגב, התקשורת הבריטית לא פספסה הזדמנות לקטול את הנבחרת ורוב הכותרות התייחסו לעוד הדחה בפנדלים: "סוף סוף גיבורים אמיתיים ולא כדורגלנים", נכתב בטור ב"סאן" בהתייחס לשלוש מדליות הזהב בהן זכתה בריטניה בתחרויות האתטלטיקה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully