וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה גם לקהת, גם סבע בדרך

5.8.2012 / 19:00

אחרי דהן וסבע, קשר שלישי ממכבי תל אביב קיבל פניה. גורם: "מבין אוסיאקו, דהן, סבע וקהת, המטרה היא לצרף שניים"

הפועל באר שבע פנתה רשמית למכבי תל אביב גם בעניין הקשר רועי קהת. הצהובים יקיימו הערב (ראשון) את הדרבי הראשון העונה וקהת לא אמור להיכלל בסגל. כזכור, במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן עם הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו, אבל בינתיים אין התקדמות משום שההחלטה לגביו כפופה לעסקת העברת שחקנים ממכבי תל אביב לקבוצה. "קהת רוצה לשחק ולכן המקום שלו אצלנו. מבין אוסיאקו, דהן, סבע וקהת, המטרה היא לצרף שני שחקנים", אמר היום גורם במועדון. אגב, סבע לא נכלל בדרבי התל אביבי בגביע הטוטו שייערך הערב.

במעודון טוענים כי קשר מכבי חיפה סינטאיהו סלליך נמצא ברשימות ואם יסכים להגיע לדרום על חשבון הצעות מקבוצות אחרות, באר שבע תנסה לצרפו. אם דיא סבע יצטרף, באר שבע לא תצרף קשר קדמי נוסף.

כפי שפורסם הבוקר, באר שבע מתכננת להושיב את הקשר סיראז' נאסר ביציע כל עוד לא יחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה. ההחלטה התקבלה אתמול לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, ונראה כי במועדון גם לא מתכוונים לשפר את ההצעה שהגישו לשחקן מיד בתום העונה – חוזה משודרג לשלוש שנים. בסביבתו של נאסר, שלא התלבש למשחק משום שלא חתם עדיין על החוזה, טוענים כי הוא לא מוכן לחתום ורוצה לצאת לאירופה כבר בחודש ינואר.

אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא החלוץ דובב גבאי, שכבש את שני השערים היחידים במחנה ואתמול רשם שער ובישול. "אני שמח שאני נמצא בכושר כזה, חשוב מאוד שתהיה המשכיות לשערים ושאביא את היכולת הטובה הזאת לליגה", אמר גבאי הבוקר. "כל מי שראה את המשחק ראה קבוצה טובה, קבוצה שרוצה לנצח ולא משנה אם מדובר במשחק אימון או כל משחק אחר. אנחנו נלך ונשתפר ונשפר את התאום בינינו. זה נראה טוב אבל יילך וישתפר". השוער גליל בן שנן יהיה מחליפו של אוסטין אג'ידה.

"בויאן מרקוביץ' היה טוב מאוד היום, כל השחקנים חושבים ככה. אם אלישע הביא אותו, כנראה שהוא ידע מה הוא עושה. אג'ידה מוכיח שהוא שוער מעולה, חצי קבוצה חדשה כאן ובשבת הוכחנו גם באופן רשמי שחזרנו מהמחנה מאוחדים", המשיך החלוץ. "העונה השחקנים הוותיקים קיבלו את החדשים וקלטו אותם בצורה הכי טובה שיש וזאת נקודה חשובה. אני מאמין שלאוהדים שלנו יש בשביל מה לחכות". במועדון התרשמו לטובה מהיכולת של וויליאם נג'ובו, שאכזב במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully