וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

הכדורגל הישראלי חזר: סוויסה (38) וגבאי (45) כבשו לאורחים מול הקבוצה המתוסבכת של אלי כהן. הפועל ר"ג - רמה"ש 0:1

הכדורגל הישראלי חזר מהפגרה ובמשחק הראשון לעונת 2012/13 גברה הפועל באר שבע 0:2 על בית"ר ירושלים במשחק חוץ שהתקיים באצטדיון רמת גן. זה היה מפגש כי בין קבוצה המתחדשת ומלאת הציפיות של אלישע לוי, שהציגה מגוון שחקני רכש, לבין הקבוצה עמוסת הצרות הכלכליות והבעיות של אלי כהן. בתוצאה בסיום לא מפתיעה. הקבוצה שהתכוננה כמו שצריך לליגה, שהתרכזה רק בכדורגל ושנבנתה כמו שצריך, היא זו שניצחה בסיום.

כיאה לשלבים מוקדמים של העונה, המשחק התנהל בקצב איטי. אחרי 38 דקות חלשות ביתרון קל של בית"ר, העלה תומר סוויסה את האורחים ליתרון לאחר בישול של דובב גבאי המצוין. רגע לפני ההפסקה גבאי עבר לתפקיד הכובש כשסיים התקפה נהדרת בבעיטה מקרוב. המחצית השנייה הייתה חלשה יותר, שני המאמנים התרכזו בחילופים ועל הדשא כמעט לא היו אירועים. דן איינבינדר החמיץ ברשלנות ומן העבר השני, אריאל הרוש רשם הצלה נהדרת מבעיטה של ניקולאס פלצ'וק.

מבאר שבע בהחלט אפשר היה לראות דברים יפים, כמו למשל שיתוף הפעולה בין גבאי לסוויסה בחוד. גם הבלם בויאן מרקוביץ' רשם בכורה רשמית ונראה לא רע. מנגד, בית"ר היא קבוצה בצרות. למרות ששחקניה הבכירים שעזרו לקבוצה לשרוד אשתקד עדיין בסגל, אלי כהן יודע שבלי חיזוק ובלי התבהרות כללית מהירה, הוא צפוי לעבור עונה קשה מאוד.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער. מגד גוזני
ניצחון לא מפתיע. באר שבע חוגגת/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 11: הגנת באר שבע הרחיקה לא טוב כדור קרן. ערן לוי השתלט, הקפיץ פעמיים ובשמאל ירה כדור אדיר מ-20 מטרים שחלף מעט מעל המשקוף.

דקה 12: ערן לוי שוב בעט מרחוק, הפעם הכדור פגע באחד משחקני באר שבע ויצא לקרן.

דקה 30: ערן לוי הגביה כדור מצוין משמאל, ריקן פספס אותו בסנטימטרים.

דקה 38: גול! כדור עומק מצא ברחבה את גבאי, שהוציא בנגיעה קלה לסוויסה. החלוץ בעט בימין כדור מדויק לפינה של הרוש מ-16 מטרים, 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 45: גול! התקפה יפה של באר שבע. פלצ'וק שלח בצד שמאל את המגן דוידזאדה, שהעביר כדור רוחב מדויק אותו המשיך פנימה גבאי בנגיעה אחת מהאוויר. 0:2 מצוין לבאר שבע.

דקה 52: התקפה נהדרת של באר שבע עם חילופי מסירות שהסתיימו בבעיטה חלשה של נג'ובו לידיים של הרוש.

דקה 55: הזדמנות גדולה לבית"ר. אג'ידה הדף בעיטה של בן שושן לקרן. כדור הקרן הגיע לערן לוי שירה מ-18 מטרים, הניגרי הדף ואיינבינדר עט על הריבאונד ובעט החוצה.

דקה 60: זינו הכניס כדור עומק נהדר לגבאי, שלא היה בנבדל. החלוץ חדר לרחבה והעביר כדור רוחב לפלצ'וק שמארבעה מטרים סחט הצלה גדולה מהרוש. החמצה איומה.

דקה 90: ערן לוי ירה כדור חופשי אדיר ברגל שמאל ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 90+2: סבן מצא עצמו בעמדה נוחה בתוך הרחבה, אבל בעט רע מעל השער.

דקה 90+4: דיאמנט בעט מזווית קשה, אג'ידה הדף לקרן. לוי הוציא כדור שטוח מהקרן לעברו של עמרם, שבעט מעל השער.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, תומר בן יוסף (שמואל קוזוקין, 72), מתן בראשי, אביתר ברוכיאן (עומר נחמני, 46), אופיר קריאף, דן איינבינדר (אופיר עמרם, 72), דריו פרננדס, אבי ריקן (ברק משה, 81), עמית בן שושן (לירון דיאמנט, 76), ערן לוי.

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו (ריאן אדלי, 88), וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו (קלמי סבן, 87), ניקולאס פלצ'וק (יוסף אבו לאבן, 81), תומר סוויסה (פיראס עוואד, 74), דובב גבאי (עידו אקסברד, 62).

הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון 0:1

במשחק הנוסף בבית ג', העולה ההעולה החדשה, שהיא גם מחזיקת גביע הטוטו בליגה הלאומית, פתחה את השתתפותה ברגל ימין עם ניצחון דרמטי על עירוני רמת השרון. קרלוס צ'קאנה הבלתי נגמר כבש את שער הניצחון במספרת נפלאה בדקה ה-90. פרדי דוד בחן במשחק את הקשר רהימה אובד והעניק דקות לשחקני הרכש מירוסלב פאיץ' ומיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף. ברמת השרון פתחו בחוד צמד החלוצים הזרים אדריאן פרננדס (אקס רמת גן) וחריסטיאן קירובסקי. רן יצחק פגש את הקורה של איתי ארקין בדקה ה-13, אך בהמשך רועי לייבוביץ' הציל מספר פעמים את האורחים מספיגה עד השער הדרמטי בתוספת הזמן.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, טל חן, עוז יפרח, תמיר בן עמי, רהימה אובד, עומר בוקסנבאום, קרלוס צ'קנה, אופיר חמו, ישראל זגורי, מירוסלב פאיץ'.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', בר נמני, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, איתי אלקסלסי, אור אוסטווינד, רן יצחק, חריסטיאן קירובסקי, אדריאן פרננדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully