וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום השמיני

בולט חימם מנועים, רוסיה עקצה את ספרד, בריטניה הייתה גדולה באתלטיקה וקטנה בכדורגל ונפרדנו מאחד מגדולי השחיינים

אז מה היה לנו ביום השמיני בלונדון?

בבוקר המשיכו תחרויות האתלטיקה שנפתחו אתמול, כשמלך המסלול, יוסאין בולט, רץ במוקדמות ה-100 מטר וקבע בקלילות 10.09. מנגד לשון מאריט הנפלא לא הצליח לסיים את ריצת מוקדמות ה-400 מטר, ואיבד את התואר האולימפי מבייג'ינג.

דונלד סנפורד, מי שסיים רק לפני חודש במקום הרביעי באליפות אירופה ב-400 מטר, השתתף במוקדמות גם כן, אך כשל לעלות לחצי גמר כשלאחר מכן האשים שנגנבו לו נעלי הריצה.

גם ג'יליאן שוורץ, הקופצת במוט שכבר השתתפה במשחקים האולימפיים לפני שמונה שנים במדי ארצות הברית, ניסתה את מזלה במוקדמות הקפיצה למוט, אך לא הצליחה לעבור 4.50 מטר ונשארה מאוכזבת.

נבחרת רוסיה של דיוויד בלאט שמרה עד היום על מאזן מושלם, וגם כך נבחרת ספרד המועמדת המובילה לפגוש את ארצות הברית בגמר. בצהריים שתיהן נפגשו, ובתום מותחן מדהים ניצחו הרוסים ועשו צעד משמעותי בדרך לגמר.

לאחר מכן עלתה על הפרקט נבחרת ארצות הברית שפגשה לראשונה יריב עיקש, נבחרת ליטא. החברים של שאראס נתנו כל מה שיש להם, אבל ברגעים האחרונים הייתה נבחרת החלומות פשוט חזקה מדי וניצחה 94:99.

לי קורזיץ' ממשיכה להיות התקווה הגדולה של ישראל למדליה לאחר שהיום בווימות' סיימה את שיוטיה במקומות הראשון והשני, ומחר כבר יכולה להבטיח מדליה. בניגוד אליה, שאר השייטים רשמו יום רע.

הדשא של ווימבלדון עומד לסיים את דרכו במשחקים האולימפיים, כשהיום נערך גמר הנשים בין סרינה וויליאמס למריה שראפובה. האמריקאית מחצה בקלות את הרוסיה, וזכתה לראשונה במדליית הזהב ביחידות.

טורניר כדורגל הגברים העביר הילוך, ומשחקי רבע הגמר נערכו היום כשנבחרת ברזיל, הפייבוריטית מתקשה מול הונדורס אך מנצחת 2:3, ומנגד נבחרת בריטניה מודחת בדו קרב פנדלים מול דרום קוריאה. יפן ומקסיקו ישלימו את חצי הגמר.

עד לריו 2016 לא נזכה לראות עוד אלופים אולימפיים בשחייה לאחר שתחרויות השחייה הגיעו לקיצן הערב. כמו ברוב הערבים, גם היום נקבע שיא עולם, עם סון יאנג הסיני ב-1500 מטר, והסתיים עם שתי מדליות זהב לארצות הברית ב-4*100 מעורב, כשמייקל פלפס נפרד מבריכת השחייה עם מדליית זהב נוספת.

תחרויות האתלטיקה נעלו את יום המשחקים, כשבריטניה רשמה יום מוצלח במיוחד עם מדליות זהב בקרב 7, קפיצה לרוחק ו-10000 מטר גברים שם הפתיע מו פראח את האפריקאים. את התחרות נעלה ריצת ה-100 מטר נשים שם זכתה שלי אן פרייזר הג'מייקנית עם 10.75 שניות.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully