וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל הודיע על פרישה מכדורגל

הבלם, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל באר שבע, תולה את הנעליים בגיל 33. רשם למעלה מ-300 הופעות בליגת העל

אבי יחיאל הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 33. הבלם, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל באר שבע, החליט לתלות את הנעליים למרות שבשבועות האחרונים התאמן בשורות הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית. יחיאל, משחקני ההגנה הבולטים של הכדורגל הישראלי בשנות ה-2000, שיחק 14 שנה ברציפות בליגת העל ולאחר ששוחרר מבאר שבע בקיץ, העדיף לפרוש על פני לשחק בליגה נמוכה יותר.

יחיאל גדל במחלקת הנוער של גדנ"ע יהודה איתה זכה באליפות הליגה לנוער. ב-1998 נרכש על ידי הפועל פתח תקוה במדיה שיחק עד שנת 2005, אז עבר למכבי תל אביב לקראת עונת הגלאקטיקוס. למרות העונה הראשונה הכושלת של הצהובים, יחיאל נשאר במועדון שלוש שנים נוספות בהן גילה יציבות. בקיץ 2009 עבר למכבי פתח תקוה לעונה אחת, לפני שהמשיך לתחנה האחרונה בקריירה, הפועל באר שבע. בסך הכל, יחיאל רשם 309 הופעות בליגת העל בהן כבש שישה שערים.

ב-2005 זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל הבוגרת ובהופעת הבכורה שלו כבש את השער המצמק הבלתי נשכח ב-2:2 באירלנד. יחיאל רשם עוד שלוש הופעות בנבחרת, האחרונה שבהן בניצחון 0:2 באנדורה ביוני 2007. בנוסף, רשם הבלם גם 10 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל.

יחיאל זכה עם הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו ב-2004/05 והגיע עימה לחצי גמר הגביע ב-2001/02. עם מכבי תל אביב הוא גם הניף את גביע הטוטו, בעונת 2008/09.

אבי יחיאל שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שיחק בשתי הפתח תקוואיות. יחיאל/מגד גוזני
אבי יחיאל, מכבי תל אביב. יותם רונן
שרד הרבה אחרי כישלון הגלאקטיקוס/יותם רונן
שחקני נבחרת ישראל אריק בנאדו, אבי יחיאל, עבאס סואן מול קווין קילביין, שחקן נבחרת אירלנד, בשנת 2005. Ian Walton, GettyImages
ואיך אפשר לשכוח את המשחק באירלנד/GettyImages, Ian Walton
  • עוד באותו נושא:
  • אבי יחיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully