וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה את פריס סן ז'רמן בפנדלים

זלאטן כבש בפנדל וסייע לפ.ס.ז' לחזור ל-2:2, אבל הקטלאנים ניצחו 1:4 בדו קרב מהנקודה. באיירן שוב הפסידה בפנדלים

פריס סן ז'רמן רוצה להפוך למפלצת החדשה של הכדורגל האירופי. רגע לפני שקבוצת המיליארדים של קרלו אנצ'לוטי חוזרת לליגת האלופות, היא פגשה הערב (שבת) למשחק הכנה בפארק דה פראנס את ברצלונה, שנפרדה ממנה ב-2:2 אטרקטיבי, לפני שניצחה 1:4 בפנדלים והניפה את גביע פריס. זלאטן איברהימוביץ', ככל הנראה הסיפור הכי גדול הקיץ בחלון ההעברות, מצא את הרשת של האקסית שלו מהנקודה הלבנה וסייע לפ.ס.ז' לחזור מפיגור 2:0, אחרי שליאונל מסי עשה זאת בפנדל בצד השני והוסיף לשער של רפא אלקנטרה הצעיר. הבלם זומאנה קמארה השווה עבור המארחים שמונה דקות לסיום, אך כאמור בדו קרב מהנקודה הלבנה ניצחה בארסה 1:4.

בעוד פריס סן ז'רמן חיפשה לשדרג את הסגל שלה עם כוכבים ולבסוף הצליחה להנחית את אסקיאל לאבצי, טיאגו סילבה (נמצא עם ברזיל באולימפיאדה) וזלאטן, ברצלונה הסתפקה בצירופו של ג'ורדי אלבה. טיטו וילאנובה העניק הזדמנות למספר שחקנים צעירים לצידו של מסי ואחיו הצעיר של טיאגו אלקנטרה, ראפיניה, ניצל זאת כדי להכניע את ניקולא דושא כבר בדקה השביעית. אלכסיס סאנצ'ס, שבישל את הראשון, סחט פנדל בדקה ה-53 וסידר למסי שער מהנקודה. בדקה ה-59 גם פ.ס.ז' קיבלה שריקה לפנדל, וזלאטן שלח פנימה, לפני שקמארה שימח את האוהדים עם השוויון.

הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים בו בלט השוער המחליף של ברצלונה, חוסה מנואל פינטו, שעצר את שתי הבעיטות הראשונות של גיום הוארו וקווין גמיירו. מסי, צ'אבי, ססק פברגאס וג'רארד פיקה כבשו מהנקודה. סילבן ארמן היה הכובש היחיד של סן ז'רמן. זלאטן, מצידו, יקווה לפגוש את ברצלונה פעם נוספת העונה, בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות.

באיירן עדיין בטראומה, צ'לסי עוד באופוריה

20 יום נותרו לקראת פתיחת העונה בבונדסליגה, ונראה שטראומת גמר ליגת האלופות עדיין משפיעה על באיירן מינכן. הערב (שבת) זה היה בסך הכל משחק הכנה מול ורדר ברמן בחצי גמר גביע טוטאל, אבל הבווארים סיימו ב-2:2 ונוצחו בדו קרב מהנקודה הלבנה, כשפרנק ריברי ובסטיאן שווינשטייגר (אותו אחד שהחטיא מול פטר צ'ך בגמר) החמיצו מול סבסטיאן מייליץ. בחצי הגמר השני ניצחה הדאבליסטית דורטמונד 0:1 את המבורג, כשהפולני יאקוב בלאשצ'יקובסקי הבקיע את שער הניצחון.

גם אלופת אירופה צ'לסי נראתה לא טוב במשחק ההכנה האחרון לפני מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי בווילה פארק ביום ראשון הבא. הבלוז הפסידו 3:1 לברייטון מליגת המשנה, אותה מאמן אקס צ'לסי גוסטבו פוייט. יוסי בניון ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף, כאשר רוברטו די מתאו העלה הרכב חזק עם אדן הזאר בחוד לצידו של פרננדו טורס. פרנק למפארד העלה את צ'לסי ליתרון בדקה ה-35, אבל ויסנטה איזן כעבור שתי דקות ואשלי בארנס קבע מהפך דקה להפסקה. אנדרו קרופטס חתם עם השער השלישי ארבע דקות לסיום.

מנצ'סטר סיטי, היריבה בשבוע הבא, דווקא הרשימה במשחק ההכנה שלה כשניצחה בחוץ 0:2 את וולפסבורג. עבדול ראזאק הצעיר המשיך בהרכב של רוברטו מאנצ'יני וגילה יכולת מרשימה. סרחיו אגוארו (40) ויאיא טורה (56) כבשו את השערים. מיכה ריצ'ארדס נפצע ובשלב זה לא ברור האם יהיה כשיר לשבוע הבא.

מילאן, בלי זלאטן ותיאגו סילבה, אבל עם מספר שחקני מפתח אחרים, ניצחה 1:3 את קלוב דפורטיבו אולימפיה אלופת הונדורס. המשחק נערך בפוקסבורו, ניו אינגלנד, באצטדיון ג'ילט המשמש כבית לקבוצת הפוטבול של הפטריוטס ורוביניו התכבד בשער הראשון לרוסונרי בדקה ה-24. אנטוניו נוצ'רינו הוסיף צמד (37, 44) והוריד את מילאן למחצית ביתרון מבטיח, שצומק על ידי אסקלנטה בדקה ה-72.

* יובנטוס גברה 0:2 על מלאגה. אלסנדרו מאטרי כבש את שני השערים בדקות 3 ו-52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully