וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי ימריא להתרשמות בוויטסה ארנהיים

בלם בני יהודה ייצא בראשון להולנד וינסה להרשים את פרד רוטן. לא ישחק מול נתניה בגביע הטוטו ובגומלין בסלוניקי ביום חמישי

בלם בני יהודה דן מורי ימריא מחר (ראשון) למספר ימי התרשמות בוויטסה ארנהיים ההולנדית. מורי הבהיר במשך כל הקיץ כי ברצונו לשחק באירופה ונציגיו חיפשו לו קבוצה במשך כל הקיץ, כאשר בין היתר הוא הוזכר כמועמד לוואסלוי הרומנית. אם מורי יצליח להרשים את ראשי ויטסה, הוא יהיה הישראלי השני בקבוצה אחרי חיים מגרלשווילי.

כזכור, מורי שיחק עם בני יהודה במוקדמות הליגה האירופית למרות שהוא שחקן חופשי שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. משמעות היציאה להתרשמות בהולנד כי שהבלם לא ייכלל בסגל למשחק של הזהובים בגביע הטוטו מול מכבי נתניה (ראשון, 20:00) ובגומלין מול פאוק סלוניקי ביוון ביום חמישי.

מורי הצטרף למחלקת הנוער של בני יהודה ובגיל 13 ובארבע השנים האחרונות שימש כבלם הפותח בקבוצה הבוגרת. אשתקד רשם 31 הופעות ליגה ולאחר שחוזהו הסתיים החליט למצות את האופציה האירופית ולא להישאר אצל הזהובים. למורי גם שתי הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת והוא נכלל לאחרונה בסגל של אלי גוטמן למחנה האימונים באוסטריה וגרמניה.

ויטסה סיימה אשתקד במקום השביעי בליגה הבכירה בהולנד. הקבוצה נמצאת בבעלותו של הגאורגי מראב ג'ורדניה והמאמן פרד רוטן שהגיע הקיץ מפ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully