וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אם לא יהיה תקציב, כולנו לא נהיה פה"

4.8.2012 / 20:18

מאמן בית"ר התייחס לעתיד הכלכלי אחרי ההפסד 2:0 לבאר שבע: "לא התחשבתי במשחק". לוי: "צריכים שחקן או שניים"

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 0:2 על בית"ר ירושלים במשחק שפתח עונת 2012/13 בגביע הטוטו. האורחים היו טובים בהרבה מהקבוצה עמוס הבעיות של אלי כהן ונהנו משערים של תומר סווסה (38) ודובב גבאי (45). בית"ר נטולת שחקני החיזוק שעדיין לא יודעת איך ייראה עתידה, נראתה רע מאוד, כאשר הקהל המועט שהגיע לאצטדיון רמת גן עסק בעיקר בלקלל את היו"ר איציק קורנפיין.

"מבחינה מקצועית ידעתי שלא ניראה טוב ואני לוקח אחריות על עצמי", אמר אלי כהן. "השחקנים לא רעננים, אבל האחריות עלי. לא התחשבתי במשחק הזה. תיכננו את המשחק אחרת, אבל זה לא עבד כי ספגנו מוקדם. הקבוצה תיכנס לכושר ברגע שהיא תיכנס לעניינים".

לגבי העתיד אמר: "אני אופטימי כל הזמן, אבל אם לא יהיה תקציב נשחק עם הנוער ובלעדיי. כולנו נלך הביתה. אבל נכון לעכשיו אני צריך להכין את הקבוצה והיא מוכנה. אני בטוח שניראה הרבה יותר טוב. אנחנו קבוצה טובה ויש לנו שחקנים צעירים שישתפרו. נדע לקום מההפסד הזה והראש שלנו יהיה רק בכדורגל".

אלישע לוי היה מאוד מרוצה משחקניו: "אפשר להיות מרוצים מהניצחון. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, גם במשחקי אימון וגם בגביע הטוטו. נראינו טוב, היינו מסודרים מאוד ואני יודע שאנחנו לא יכולים להיות בכושר יותר טוב יחסית לשלב הזה של העונה. יש לנו דרך מאוד ארוכה ואני מקווה שניראה טוב יותר.

באר שבע היא קבוצה מאוד מיוחדת והבסיס שלנו טוב, אך נצטרך להשלים את הפאזל עם עוד שחקן או שניים ברמה גבוהה. הקשר הקנייתי הוא אחד המועמדים להצטרף ואנחנו נעשה הכל לצרף שני שחקנים שישדרגו אותנו. בינתיים זה נראה בסדר וצריך להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully