וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין צפוי לחתום במכבי חיפה

הקשר שמסרב לחתום על חוזה חדש ולא מוכן להופיע בדרבי הקרוב צפוי לעבור לירוקים. "מיציתי את עצמי", אמר לקבוצה

בהפועל תל אביב ממשיכים להתכונן לקראת העונה הקרובה, והערב (שבת) נודע כי אביחי ידין ממשיך לסרב לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים, תוך קיצוץ בשכרו, וכרגע הוא מתרחק מאוד מהפועל תל אביב. ההערכה היא שהוא יחתום במכבי חיפה בקרוב. "מיציתי את עצמי פה", אמר הקשר לגורמים בכירים בקבוצה, אולם בשיחות עם מקורביו טען ידין כי לאור מערכת היחסים הגרועה שלו עם מספר שחקנים במועדון, הוא אינו רוצה להמשיך ואף סירב בתוקף לשחק בדרבי מחר בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

הקשר עדיין מנסה למצות את האופציה באירופה, אך כרגע נותר ללא הצעות רלוונטיות, כשהפועל מוכנה למכור את השחקן בפחות מחצי מיליון יורו. בשל כך, מקורביו של השחקן כמו גם גורמים במועדון מאמינים שהשחקן יחתום במכבי חיפה כבר בימים הקרובים, איתה הוא כבר מנהל מגעים. גם האפשרות שידין יעבור למכבי תל אביב עדיין אפשרית, אך במקרה של הצהובים כרגע הסיכויים קטנים מאוד שאכן מעבר כזה יקרה. בני יהודה התעניינה אף היא בקשר, אבל גם במקרה הזה הסבירות לעסקה אינה גבוהה.

לאור אי הצלחה עם ידין, חוזרת הפועל לאופציית ז'ואאו ויקטור והחליטה לשלוח הצעה משודרגת לקשר. במועדון מקווים כי ויקטור שלא ממש רצה להגיע לישראל, התרצה ויחתום בקבוצה בימים הקרובים.

האדומים דווקא רצו את ידין, אך הוא לא מעוניין להישאר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully