וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקבוצה רוצה את ידין, הקשר מסרב לחתום

במועדון הבינו כי לקשר אין הצעות מאירופה והגישו לו חוזה חדש ומקוצץ, אך הוא כרגע מסרב. איגייבור על סף סיכום בבטיס

מפנה ביחסים בין הפועל תל אביב לאביחי ידין: הקבוצה צפויה להציע לקשר חוזה חדש ומקוצץ שישאיר אותו בקבוצה, וזאת מכיוון שכרגע אין הצעות רלוונטיות לגביו מאירופה. כרגע ידין לא מוכן להתרצות ולהיענות לההצעה החדשה, אך למרות זאת גורמים המקורבים לעסקה סבורים כי הסיכויים שימשיך באדום גבוהים.

לוואלה! ספורט נודע כי ניצן שירזי רצה לשחרר את ידין בשל בעיות המשמעת שלו, ולכן הציבו ברשימת ההעברות. זאת בניגוד לטענות הפועל, שנימקה את החלטה בכך שעלות השחקן קרובה לשני מיליון שקלים ובשל העובדה שהוא מסיים את חוזהו בקבוצה בעונה הבאה ומעוניין לעזוב לאירופה, העדיפות היא לשחררו.

יתרה מכך, בימים האחרונים החלו דיונים בבקרת התקציבים על תקציב הקבוצה בעונה הבאה, ורק ידין נותר מחוץ למסגרת התקציב לאחר שבבקרה קיבלו הבטחה כי השחקן לא ידרוש את חוזהו ויביא הצעה מאירופה. עוד אינדקציה לכך שהקשר היה בדרך לקבוצה אחרת.

אלא שביומיים האחרונים הבינו בהפועל תל אביב כי לקשר אין הצעות רלוונטיות ויחד עם העובדה כי רכש אטרקטיבי לא יגיע כרגע במקומו ואבוטבול ורועי גורדנה עדיין פצועים, גרמו לאדומים לשנות את דעתם. בדיונים שנערכו בין הצוות המקצועי להנהלת הקבוצה, שירזי הסכים לקבל את ידין חזרה, יחד עם התערבות של מקורבים לקבוצה וכך למעשה נסללה דרכו של הקשר לקבל הצעה חדשה לשלוש שנים נוספות.

"אביחי בסך הכל בחור טוב, אבל צריך לאפס אותו קצת מדי פעם", אמר גורם בקבוצה. "ניצן משוכנע שיוכל להחזיר אותו לתלם". הבעיה כרגע שידין עצמו מסרב לחתום, זאת לאחר שטען בפני מקרובים לקבוצה כי חבריו לקבוצה אכזבו אותו מאוד לאור העובדה שסומן כבעיה חברתית. נכון לעכשיו, מקרובים לקבוצה ולקשר מנסים לתווך בין הצדדים כדי שזה יחזור בו מהחלטתו ומאמינים כי עד סוף השבוע הקשר יחתום בקבוצה ויפתח בדרבי הקרוב.

נוסא איגייבור יעשיר את קופת המועדון בשישה מיליון ש"ח

באשר לתקציב הקבוצה, כרגע הפועל תל אביב אמורה לעמוד בהתחייבויות של מעל 30 מיליון שקלים. כאמור, בימים האחרונים הנהלת הקבוצה ניסתה לקבל אישור לתקציב ללא נוסא איגייבור, טוטו תמוז ואביחי ידין, אולם הבקרה הסכימה רק שידין לא ייכלל בהגשת התקציב, ובשל כך, הפועל כרגע לא יכולה לעמוד בהתחייבויות כלפי כל השחקנים. בהפועל ממש לא מודאגים מהעניין וטוענים כי בניגוד לפרסומים על כך שעסקת בטיס התפוצצה, הקשר על סף סיכום בספרד ובימים הקרובים יעבור לבטיס - מה שיכניס לקופת המועדון כשישה מיליון שקלים שאמורים לסגור את הפערים בתקציב, יחד עם מכירתו הצפויה של תמוז.

עוד בהפועל, לאחר שכל שחקני הקבוצה הצטרפו לעמותת האוהדים החדשה, גם הצוות המקצועי בראשות שירזי, שביט אלימלך ודרור שמשון הצטרפו למיזם.

העמותה גם הצליחה לאחד בין ימין ושמאל. יושב ראש ועדת הכנסת וחבר הכנסת יריב לוין מטעם הליכוד, ודב חנין מטעם חד"ש, אוהדי הפועל מוכרים, הצטרפו היום לעמותה. גם השר לשעבר, יוסי שריד, כבר חבר בעמותת 'האדומים' ולכך יש להוסיף את חיים רמון שרכש גם הוא מספר מניות בעמותה.

עד כה, אספו האוהדים כ-1.4 מיליון ש"ח בשבועים של פעילות. לאחר שנחתם ההסכם עם חיים רמון, האוהדים מתכוונים בימים הקרובים לרכוש מעשית כ-10% מהבעלות. בינתיים, בעמותת האוהדים פתחו במבצע גיוס מאומץ לקראת דרבי גביע הטוטו שייערך ביום ראשון באצטדיון רמת גן: האוהדים הציבו עמדת החתמה ליד הקופות באצטדיון בלומפילד, שם החלה חלוקת המנויים לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully