וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיכויים נמוכים שז'ורז'ה טשיירה יצטרף

הבלם הבהיר כי אם יחזור לישראל, יהיה זה רק לקבוצתו לשעבר, מכבי חיפה. נחתם הסכם העקרונות בין רמון ועמותת האוהדים

ז'ורזה טשיירה מתרחק מהפועל תל אביב. הסיבה: בלם פ.צ. ציריך מעוניין לחזור למכבי חיפה ולא לחתום במועדון האדום. היום (שני) ניסתה הנהלת הפועל תל אביב להיכנס למשא ומתן עם טשיירה, אך זה לא שיתף פעולה בטענה כי אם ישוב לארץ יהיה זה למכבי חיפה, וכרגע הסיכויים שיגיע לקבוצתו של ניצן שירזי נמוכים מאוד.

"זה לא חשוב כמה טוב הוא, קודם כל השחקן צריך לרצות לשחק במועדון ואם הוא לא מעוניין, אז אין בכלל על מה לדבר", אמרו היום בהנהלה. לאחר הפרסום על מועמדותו לאדומים, קיבל טשיירה עשרות פניות מאוהדי מכבי חיפה וייתכן שגם עובדה זו גרמה לבלם הפורטוגלי לשנות את דעתו ולא להיכנס למשא ומתן עם הפועל. כמו כן, גם עם הקשר ניקולה גולאן לא נרשמה התקדמות ועדיין אין משא ומתן מתקדם בין הצדדים.

מאוחר יותר טשיירה אמר לאתר האוהדים של מכבי חיפה: "נכון שהפועל תל אביב פנו אליי בהצעה לשחק אצלם ולכבוד הוא לי לקבל הצעה מאחד המועדונים הגדולים בישראל. אבל כפי שכולם יודעים, יש לי אהבה מיוחדת למכבי חיפה, קשר שלא מוצאים כל יום בכדורגל. מכבי חיפה תמיד הייתה ותמיד תהיה הקבוצה היחידה שבה אני מוכן לשחק בישראל".

בתוך כך, נחתם הסכם העקרונות בין חיים רמון לעמותת אוהדי הפועל תל אביב, "האדומים", על הסדר מכירת מניות הקבוצה. בפגישה שהתקיימה במתחם חודרוב בין נציגי העמותה, פאר נדיר, אסף אלוויה, אמיר פורת, נמרוד בוכמן ועו"ד מיכל רוזנבוים לבין חיים רמון, פרופ' משה בר-ניב והיועץ המשפטי של הקבוצה עמית פינס, נחתם הסכם העקרונות המקנה לאוהדי הקבוצה לרכוש עד 50 אחוז ממניות הקבוצה.

בהסכם נקבע כי לאוהדים יישמרו 50 אחוז ממניות הקבוצה עד לתאריך ה-1.11.2012 ובמידה ולא ישיגו זאת, יישמרו 25 אחוז ממניות המועדון עד לתאריך ה-1.1.2013. בנוסף, נקבע כי לא ניתן יהיה להוריד את מניות האוהדים בשום מקרה אל מתחת ל-25 אחוזים, וכאשר יגיעו האוהדים לרכישת רבע ממניות המועדון יהיו בידם זכויות וטו כגון צבע, סמל, שם המועדון, המגרש הביתי ואולי, חשוב מכל - מי רשאי להיות הבעלים של המועדון.

"זהו רגע מרגש והיסטורי", אמר חיים רמון. "אנחנו עושים פה מהפכה ולמעשה האוהדים הופכים להיות הבעלים של הקבוצה. אנחנו שמחים וגאים בכך לא פחות מהם ואני חייב לציין שעד היום הם עושים עבודה מדהימה ולא מפסיקים להפתיע לטובה". חבר הוועד המנהל של עמותת האדומים אסף אלוויה הוסיף: "אנחנו שמחים על חתימת ההסכם שהוא המטרה הראשונה שהצבנו לעצמנו. השגנו כבר למעלה מעשרה אחוזים מערך הקבוצה ואנחנו בהחלט מתכוונים לממש זאת ולרכוש חלק ממניות המועדון כבר בימים הקרובים".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully