וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גולאן מתקרב, מו"מ עם טשיירה

האדומים האיצו את המגעים עם סרבי בן ה-23, בלם מכבי חיפה לשעבר מועמד להגיע כמושאל מציריך. ידין עשוי להישאר

קובי אליהו

צפו בהפועל תל אביב חוזרת ממחנה האימון בהונגריה

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: טל רזניק

הקשר הסרבי, ניקולה גולאן, מתקרב להפועל תל אביב ועשוי לחתום במדיה בימים הקרובים, זאת עקב העובדה שז'ואאו ויקטור הברזילאי ככל הנראה לא רוצה להגיע לארץ ולמועדון האדום. הסרבי בן ה-23 סיים את חוזהו בפיורטינה האיטלקית והוא שחקן חופשי שכבר הוצע בשבוע שעבר לאדומים. עקב חוסר הרצינות של ויקטור הברזילאי, הפך גולאן למועמד המוביל לחיזוק הקבוצה.

בלם מכבי חיפה לשעבר, ז'ורז'ה טשיירה, מועמד לחיזוק האדומים. הבלם הוצע לקבוצה בהשאלה פ.צ ציריך עם אופציה לרכישה, ומשא ומתן בין הקבוצות כבר נפתח. בהפועל הבהירו כי עדיין אין סיכום או סגירה בין הצדדים ומקווים כי בימים הקרובים תהיה התקדמות משמעותית במשא ומתן.

למרות חוסר הוודאות לגבי מכירת נוסא איגייבור, זאת לאחר שבטיס הספרדית הודיעה אתמול שהיא יורדת מהעסקה באופן סופי, בהפועל רוצים מאוד להתחזק בשחקנים זרים נוספים שכן כרגע איגייבור ואפולה אדל הם שני הזרים היחידים בסגל. הפועל תנסה להתחזק בבלם וקשר ונשקלת האפשרות גם להחתים חלוץ במקומו של טוטו תמוז, אם זה יימכר.

אם איגייבור לא יימכר, הפועל עשויה למצוא את עצמה בבעיה כספית לא קטנה. על פי חוזהו של הקשר הניגרי, הפועל תאלץ לשלם לו כ-80 אלף יורו שהם 525 אלף שקלים עד ה-1 בספטמבר, כמחצית משכרו של הקשר. כרגע, הדבר עשוי ליצור בעיה קשה לאדומים שנמצאים בקשיים בכל הנוגע לתזרים מזומנים. אגב איגייבור, בבטיס כועסים מאוד על התנהלותו של סוכנו, אטה אנק, וטוענים כי הוא הכשיל את העסקה בכוונה. "איפה נשמע שהסוכן קודם כל דואג לכספים שלו ורק אחר כך לצרכים של השחקן?" אמר מקורב מאוד לעסקה.

ניקולה גולאן שחקן פיורנטינה מול יואנס קאבול שחקן טוטנהאם. Paul Gilham, GettyImages
סיים את חוזהו בפיורנטינה. גולאן/GettyImages, Paul Gilham

עוד בענייני ספרד, כרגע הסיכויים שאביחי ידין יעבור לליגה הספרדית נראים נמוכים והוא אף עשוי להישאר בהפועל. הקשר הוצע למספר מועדונים, אך מכיוון שהוא איננו שחקן חופשי והמצב הכלכלי של המועדונים הקטנים והבינוניים בספרד קשה, סיכויי המעבר שלו לשם נמוכים מאוד. בסביבתו של ידין העריכו שאם תהיה התקדמות בעניינו, היא תקרה לקראת סגירת חלון ההעברות.

המאמן ניצן שירזי והמנהל מורדי דדון ערכו שיחות הבהרה עם אביחי ידין וטוטו תמוז בנפרד. במהלך השיחות הובהר לשניים שהם שחקני סגל לכל דבר ועניין וכי מצופה מהם להגיע לכל אימון בזמן ולהשתתף בכל פעילות קבוצתית בצורה המקצועית ביותר. לאחר מכן, השניים ערכו אימון מלא.

בכל אופן, ידין וטוטו תמוז, שקיבלו הודעה שהם רשאים למצוא לעצמם קבוצות אחרות, חויבו להגיע לאימונים עד שיעזבו ובמידה שהם לא יגיעו, הם יועמדו לוועדת משמעת שעשויה להטיל עליהם קנסות.

בתוך כך, היום שלח עורך דינו של תמוז מכתב להפועל תל אביב בו הוא תוקף את המועדון וטוען שהוא רואה את השחקן משוחרר מחוזהו בשל התנהגות הקבוצה כלפיו. במכתב מציין עורך דינו כי החלוץ לא קיבל את שכרו כבר כשלושה חודשים ואף מאשים את המועדון בהתעללות בשחקן. הפועל הגיבה מיד למכתב: "טענות תמוז לגבי הכספים שטרם קיבל מופנות להנהלה הקודמת, שכן ההנהלה הנוכחית נכנסה החודש לתפקידה. תמוז לא יצא למחנה בהחלטה משותפת עמו ועם סוכנו, שאמרו כי בידיהם הצעות מחו"ל שברצונם לקדם מהר ככל האפשר. מאחר שתמוז עדיין שחקן הפועל תל אביב, הוא מחויב להגיע לאימונים כמו כל שחקן אחר. אם לא ייעשה כן, הוא יעמוד לדין בדיוק כפי שייעשה לכל שחקן שעובר על התקנון".

בקבוצה מעריכים שהחלוץ מנסה להוריד ממחירו ואף להפוך לשחקן חופשי, שכן מהלך שכזה יאפשר לקבל הצעות נוספות מאירופה בשכר הרבה יותר גבוה. כרגע, ההצעה הרצינית היחידה שקיבל תמוז היא מואסלוי הרומנית, שהציעה על החלוץ כ-600 אלף יורו.

הדרבי בגביע הטוטו יתקיים ביום ראשון הבא באצטדיון רמת גן בשעה 20:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully