וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד אולימפי: איסלנד ניצחה 29:30 את צרפת

שישה שערים של אלכסנדר פיטרסון סידרו לסקנדינבים ניצחון יוקרתי ביותר. קרואטיה הביסה 21:32 את אלופת אירופה דנמרק

המחזור הרביעי בטורניר הכדוריד האולימפי יצא היום (שבת) לדרך וטומן בחובו כמה משחקים מרתקים במיוחד, כשבמוקד עמד כמובן הקרב המרתק בין קרואטיה לדנמרק, כשהראשונה מצליחה לנצח נהדר. עוד קודם לכן, הצליחה סרביה לרשום ניצחון ראשון בטורניר בבית ב', שבדיה וטוניסיה הצליחו לנצח בבית א'. לקראת סיום היום, איסלנד הפתיעה את אלופת העולם והאלופה האולימפית צרפת ונותרה מושלמת. ספרד הביסה את הונגריה.

בית א'

איסלנד - צרפת 29:30

במשחק ענק שחתם את הערב בבית א', איסלנד גברה על הנבחרת המעוטרת ביותר בעשור האחרון, אלופת העולם והאלופה האולימפית המכהנת. הסקנדינבים פתחו מצוין ועלו ליתרון ארבעה שערים במחצית הראשונה, אותה סיימו ב-15:16. צרפת השלימה את המהפך ועלתה ליתרון ראשון במשחק בדקה ה-38, אבל האיסלנדים הציגו לחימה גדולה ומנעו מהטריקולור את השוויון בשניות הסיום. אלכסנדר פיטרסון הוביל אותם עם שישה שערים והם מושלמים אחרי ארבעה משחקים, בעוד צרפת סופגת הפסד ראשון.

שבדיה - ארגנטינה 13:29

הנבחרת הסקנדינבית החזקה ספגה הפסד כואב מאוד מול איסלנד, 33:32, במחזור האחרון ביום חמישי, אבל היא הצליחה להתאושש מזה בצורה נהדרת עם 13:29 קל מאוד על ארגנטינה. שבדיה, שכבר הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר, שיפרה את מאזנה לשלושה ניצחונות לעומת הפסד אחד, עדיין נלחמת מול צרפת ואיסלנד על המקומות הראשונים. ניקלאס אקברג הוביל את שבדיה עם תשעה שערים, יונאס לרהולם הוסיף חמישה שערים. ארגנטינה החלשה עדיין עם ניצחון אחד בלבד, וגם הוא מול בריטניה החלשה.

טוניסיה - בריטניה 17:34

בית ב'

קרואטיה - דנמרק 21:32

הקרואטים ממשיכים להיות הנבחרת הלוהטת של הטורניר האולימפי, כשהפעם הם הביסו 21:32 את אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם. קרואטיה שמרה על מאזן מושלם בטורניר עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים ונראה שעם יחס השערים שלה (+36) אין מי שתהיה מסוגלת להדיח אותה מראשות הבית. לדנים זהו הפסד ראשון בטורניר וכואב במיוחד, אך יחד עם זאת הם כבר הבטיחו את הכרטיס לרבע הגמר וכעת כל מה שנותר לה הוא להילחם על מיקום. בקרואטיה היו שלושה שחקנים שסיימו עם חמישה שערים, זלאטקו הורבאט, איגור וורי ודומאגוי דובניאק.

סרביה - דרום קוריאה 22:28

סגנית אלופת אירופה הפסידה עד עכשיו בכל שלושת המשחקים שלה, אבל עכשיו היא הצליחה להיכנס סוף סוף לטורניר ולעשות את מה שציפו ממנה מההתחלה: לנצח. סרביה הצליחה לגבור 22:28 על דרום קוריאה החלשה, שנותרה עמוק במקום האחרון עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים ואיבדה סיכוי לעלות לרבע הגמר. איבן ניקצ'ביץ' ואלם טוסקיץ' הובילו את כובשי סרביה עם חמישה שערים כל אחד. יאונג האן הוביל את כובשי אלופת אסיה עם שישה שערים.

ספרד - הונגריה 22:33

ה'לה רוחה' ידעו שאסור להם לספוג הפסד נוסף, בוודאי לא מול הונגריה הבינונית, אבל הם עלו רדומים מאוד ועד לדקה ה-23 התוצאה הייתה צמודה. שם התעורר ג'ולן אקיסו, שסיים עם תשעה שערים והוביל את הספרדים לריצת 2:6, שנתנה להם קצת אוויר לנשימה. ההונגרים לא מצאו תשובה וריצת 0:5 נוספת לקראת הסיום קבעה את התבוסה. ספרד תסיים במקום השלישי את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully