וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר הנשים

האמריקאית הביסה 0:6, 1:6 את מריה שראפובה וזכתה בזהב, שהיה התואר היחיד שחסר לה. אזרנקה זכתה במדליית ארד

תאגיד כאן

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

שמונה שנים בלבד לאחר שמריה שראפובה הצליחה להדהים את עולם הטניס כשזכתה בווימבלדון כבר בגיל 17 לאחר ניצחון 1:6, 4:6 מדהים על סרינה וויליאמס, נסגר היום (שבת) המעגל והאמריקאית הצליחה לנצח את הרוסיה באותו המגרש, אבל בזירה אחרת. סרינה וויליאמס, שרק לפני חודש זכתה בווימבלדון אחרי ניצחון על אגניישקה רדוואנסקה בגמר, זכתה בתואר היחיד שהיה חסר לה, מדליית זהב אולימפית, בזכות 0:6, *:6 על שראפובה בגמר, שנערך במועדון אול אינגלנד.

סרינה וויליאמס המדורגת רביעית בעולם, שניצחה את שראפובה בשמונה מעשרת המפגשים ביניהן, טרפה את המגרש מהשנייה הראשונה ודרסה את יריבתה במערכה הראשונה אחרי 30 דקות בלבד עם 0:6 ענק תוך שהיא זוכה ב-28 נקודות לעומת 12 בלבד של מאשה. בנוסף, סרינה רשמה 12 ווינרים ושבעה אייסים ולרוסיה פשוט לא היו פתרונות. במערכה השנייה המגמה נמשכה באופן ברור ומוחץ כשסרינה טיילה ל-0:3 מהיר וקטלני במיוחד. שראפובה הצליחה לעלות על הלוח ולשמור על ההגשה שלה בדרך ל-1:3 ואפילו השיגה שתי נקודות שבירה, אבל סרינה הצליחה לשמור על ההגשות, לעלות ל-1:4 ואפילו לשבור שוב בדרך ל-1:5. במשחקון האחרון היא שוב שמרה על ההגשות והשלימה זכייה בתואר.

במשחק על המקום השלישי הצליחה ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית לנצח 3:6, 4:6 את מריה קירילנקו הרוסיה וזכתה במדליית הארד. המדורגת מספר אחת בעולם נזקקה לשעה ו-28 דקות על מנת להשלים את העבודה ולאחר שהשיגה לא פחות מ-19 ווינרים.

*** התאומים בוב ומייק בריאן זכו בטורניר הזוגות לגברים לאחר שניצחו 4:6, 6:7 (2) את ג'ו ווילפריד צונגה ומיכאל לודרה הצרפתים, שהסתפקו במדליית הכסף. רישאר גאסקה וז'וליאן בנטו זכו במדליית ארד אחרי 6:7 (4), 2:6 על פליסיאנו לופס ודויד פרר.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית (אמצע) עם מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה. רויטרס
כל הזוכות היו מאושרות בסופו של דבר. סרינה באמצע עם הזהב, שראפובה ואזרנקה/רויטרס
ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. AP
תתנחם בארד. אזרנקה/AP
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
איזה טניס חלומי. סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully