וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחונות לבירם כיאל וליאור רפאלוב

70 דקות לכיאל ב-0:1 של סלטיק על אברדין, 90 לרפאלוב ב-0:1 של ברוז' על שרלרואה ואוחיון (90). שריקות בוז לבן חיים

הליגה הסקוטית, נטולת גלזגו ריינג'רס שהורדה לליגה הרביעית, יצאה היום (שבת) לדרך עם משחקה של האלופה סלטיק, שניצחה 0:1 את אברדין. בירם כיאל (70 דקות) פתח בהרכב הירוקים, שכעת יתרכזו בגומלין מול הלסינקי הפינית בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, לשם הם ייצאו עם יתרון שביר של 1:2.

כיאל, שהחמיץ את חלקה השני של העונה הקודמת בגלל פציעה ונעדר גם ממשחקי ההכנה האחרונים של סלטיק, שב אל ההרכב הראשון והפגין יכולת טובה במרכז המגרש עד אשר הוחלף בדקה ה-70. סלטיק שלטה, אך השיגה את השער שלה רק הודות לטעות קשה של השוער האורח ולשער של כריס קומונס בדקה ה-78.

* ליאור רפאלוב השלים 90 דקות בניצחונה של קלאב ברוז' 0:1 בחוץ על שרלרואה של מתן אוחיון (90 דקות). רפאלוב עבר את אוחיון והחל במהלך שהוביל לשער הניצחון של תומא מונייה בדקה ה-18. שבע דקות לאחר מכן הורחק ויקטור ואסקס, אך ברוז' הייתה עדיפה גם ב-10 שחקנים והחמיצה כשאוחיון הציל מהקו ורפאלוב פספס צ'אנס לסגור עניין עם השני בתוספת הזמן.

* דור מלול ישב 90 דקות על הספסל ורועי דיין לא נכלל בסגל בהפסד החוץ של בירסחוט 1:0 לאלופה אנדרלכט. לירוי צעירי לא נכלל בסגל מכלן שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול וואסלנד בוורן.

* טל בן חיים פתח בהרכב פורטסמות ושיחק 90 דקות במשחק האימון בו הביסה הקבוצה את בולטון 0:3. אוהדי פומפי קיבלו את הבלם הישראלי, שמסרב להגיע לפשרה כספית שתציל את הקבוצה מפשיטת רגל, בשריקות בוז צורמות עם עלייתו למגרש ובכל נגיעה בכדור.

* משחקי הכנה נוספים: יוסי בניון ישב על הספסל אך לא שותף בהפסד צ'לסי 3:1 לברייטון. דקל קינן נכנס כמחליף בדקה ה-68 בניצחון קרדיף 1:2 על אוקספורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully