וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס: "הרבה מהתחושות שאני חווה לא נכנסו לי למוח"

מלך הבריכה שמר על קור רוח אחרי עוד זהב, ולא מעכל את הפרישה הקרובה: "כשהמשחקים יסתיימו אראה יותר רגשות"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1

אחרי שכבר הוספד אינספור פעמים, מייקל פלפס רשם אתמול (שישי) פרק נוסף באגדה שלו, כשקטף את מדליית הזהב ב-100 פרפר. הפנומן האמריקאי פתח רע אבל להט בהמשך בדרך לתוצאה של 51.21 שניות, הרבה לפני צ'אד לה קלוס, שגבר עליו לפני שלושה ימים בגמר ה-200 פרפר, והסתפק הפעם בכסף עם 21.44 שניות.

עבור פלפס מדובר במדליית זהב מספר 17 (!), ושיא המדליות שלו צמח ל-21, והוא צפוי להגיע ל-22 הערב אחרי השתתפותו בגמר ה-100X4 חופשי, בו שולטים האמריקאים מאז ומתמיד, בסיומו אמור פלפס להודיע על פרישה עם שלל של ארבע מדליות זהב ושתי מדליות כסף בשבעה משחים בלונדון, רחוק משמונה מדליות הזהב שלו בבייג'ינג, אבל לא רע יחסית להערכות לגביו ערב המשחקים.

"למען האמת, חשבתי שההתרגשות תכה אותי הרבה יותר חזק", הסביר פלפס את קור הרוח שלו בסיום. "אני מניח שהרבה מהתחושות שאני חווה עדיין לא נכנסו לי למוח בשבוע האחרון. ברגע שהמשחקים יסתיימו אני חושב שאני אראה הרבה יותר רגשות".

לגבי היריבות שלא הספיקה להתפתח עם לה קלוס, אמר פלפס: "יהיה כיף לעקוב אחרי צ'אד ולראות מה הוא יעשה בשנים הבאות". הדרום אפריקאי אמר: "כשקפצתי למים חשבתי רק על הזהב, אבל למרות שלא השגתי אותו אני פשוט מודה על ההזדמנות שהייתה לי לשחות בעוד גמר אולימפי, ולהגשים את החלום שלי להתחרות לצד מייקל, והוא ניצח אותי הפעם".

פלפס קטף מדליית זהב שלישית בלונדון ב-100 פרפר

איתן אורבך על הפריחה של פלפס אחרי שהלחץ ירד ממנו

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully