וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "קצת כעסתי שריי אלן הלך למיאמי"

כוכב בוסטון הודה שהמעבר של חברו ליריבה הגדולה הפריע, אך הוסיף: "הוא כמו אחי. בלעדיו כנראה שלא הייתה לי אליפות"

עונת ה-NBA תפתח עם משחק ענק בין בוסטון למיאמי. השנה, זה יהיה יותר מרק עוד משחק בין שתיים מהקבוצות הטובות במזרח, שנפגשו בשנים האחרונות למספר סדרות פלייאוף ענקיות. ריי אלן עבר מהסלטיקס להיט והוא יפגוש את חבריו לשעבר, חלק מהם עדיין לא ממש עיכלו את המעבר של הקלע הנהדר והוותיק, שזכה עם בוסטון באליפות.

"אני קצת כועס על כך שהוא הלך למיאמי", הודה פול פירס, "אבל הוא עדיין כמו אח בשבילי. החלפנו כמה הודעות מאז שהוא עזב. ריי לקח את ההחלטה הכי טובה עבורו וזה כל הסיפור. אתה נקלע לסיטואציות, הופך לשחקן חופשי ולוקח החלטות שיהיו הכי טובות עבורך ועבור המשפחה שלך. בלי ריי, כנראה שלא הייתה לי טבעת אליפות היום והדברים שהוא עשה עבור האירגון הזה לא ישכחו לעולם".

למרות עזיבתו של אלן, בחר פירס להחמיא לנשיא הקבוצה דני איינג' ולצוות שלו, אשר הצליחו בין היתר להחתים את קווין גארנט על חוזה חדש לשלוש שנים: "אני אוהב את מה שדני מצליח לעשות, היו לו כמה החלטות לא קלות בקיץ הזה והכל היה תלוי בכיוון אליו אנחנו רוצים ללכת וברגע שגארנט חתם, ידענו שננסה לרוץ לעוד אליפות". הסלטיקס צירפו בפגרה את קורטני לי וג'ייסון טרי וינסו להכשיר את ג'ף גרין.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully