וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום השביעי

סרגיי ריכטר לא הצליח להעפיל לגמר, בשחייה שיאי העולם המשיכו להשבר, ומלכת הספורט האתלטיקה, הגיעה גם היא

ערוץ 1 - אולימפיאדה

אז מה היה לנו ביום השביעי בלונדון?

מי שפתח את הבוקר עבור המשלחת הישראלית היה סרגיי ריכטר, שלא הצליח בתחילת השבוע להגיע לגמר במקצוע החזק שלו. היום השתתף ריכטר ב-50 מטר ירי בשכיבה, והיה רחוק מאוד מהגמר.

לאחר מכן קיבלנו תזכורת על הדברים שגורמים לנו לצחוק במשחקים האולימפיים, גם בבריכת השחייה, במסלול הריצה ובמזרון הג'ודו, שם הספורטאים שלא נראים כמו ספורטאים השתתפו בזה אחרי זה.

בחזרה למשלחת הישראלית. גיל כהן וורד בוסקילה פתחו היום את השתתפותם במפרשיות 470, ועשו זאת בצורה נהדרת עם שני שיוטים במקומות השלישי והשישי. אלא שאז ערער הצוות הדני על תוצאות השיוט השני, ופסל את כהן ובוסקילה.

טורניר הטניס הגיע היום לשיא הראשון שלו עם חצאי הגמר של הנשים והגברים. בעוד אצל הנשים היו שני משחקים חד צדדים שהובילו את סרינה וויליאמס ומריה שראפובה למשחק הגמר, בגברים רוג'ר פדרר עבד קשה מאוד לפני שגבר על חואן מרטין דל פוטרו ובמשחק השני הפתיע אנדי מארי את נובאק דג'וקוביץ'.

הבריכה האולימפית אירחה את היום האחד לפני אחרון במשחקים האולימפיים הנוכחיים, וגם הפעם זכינו לראות שיא עולם, של מיסי פרנקלין ב-200 מטר גב, ועוד מדליית זהב של הגדול מכולם, מייקל פלפס, ב-100 מטר גב.

גם מלכת הספורט, האתלטיקה, הגיעה ללונדון 2012. שיא היום היה בגמר הדיפת כדור הברזל בו ניצח תומאש מאייבסקי הפולני וגמר 10,000 נשים שם שלטה טירנוש דיבאבה.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully