וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלונדון: סנפורד ושוורץ באתלטיקה, קורזיץ וצוברי בים

סנפורד ינסה לעלות לחצי הגמר ב-400 מ' (12:35, ע' 1), שוורץ לגמר הקפיצה במוט (12:20). אלופת העולם תמשיך להתקדם?

עדיין ממתינים למדליה אולימפית, ובעיקר מחזיקים אצבעות לאתלטים הישראלים שנכנסים למעגל התחרויות. דונלד סנפורד וג'יליאן שוורץ יחלו בשבת להתחרות בלונדון, כשבנוסף אליהם ימשיכו השייטים לנסות לשפר את מיקומיהם בווימות'.

ב-12:20 ייצאו לדרך מוקדמות הקפיצה במוט בהשתתפות ג'יליאן שוורץ. הקופצות בתחרות מחולקות לשתי קבוצות, כאשר שוורץ שובצה לקבוצה הראשונה. כדי להעפיל לגמר תצטרך שוורץ להיות בין 12 הקופצות הטובות ביותר.

שוורץ, שעלתה לארץ ב-2010 מארצות הברית, ממשיכה להתגורר ולהתאמן שם. הא ייצגה את ארצות הברית בארבע אליפויות עולם וגם במשחקים האולימפיים ב-2004 באתונה. באותן שנים היא הצליחה להתקרב לצמרת העולמית בקפיצה במוט עם שיאים אישיים של 4.72 מטרים באולם ו-4.61 מטרים באצטדיון פתוח.

את ישראל היא ייצגה בפעם הראשונה באליפות העולם ב-2011 בדרום קוריאה וסיימה במקום ה-25 אחרי שקפצה 4.25 מטרים. התוצאה הטובה ביותר שלה בתור ישראלית הייתה 4.52 מטרים, אותה היא קבעה בתחילת 2012 בניו יורק, וכך הבטיחה את מקומה בלונדון 2012. בינתיים, התוצאות שלה עדיין לא מוכרות כשיא ישראלי כי היא לא גרה בארץ שנה ברצף.

דונלד סנפורד, שהתאזרח בארץ, יעלה על מסלול האתלטיקה באיצטדיון האולימפי בלונדון כדי להתחרות במוקדמות ל-400 מטר (12:35, ערוץ 1). סנפורד ירוץ מהמקצה השלישי בתקווה להשתחל למקצה חצי הגמר. שיאו האישי של סנפורד עומד על 45.21 שניות, תוצאה ששווה לקריטריון A האולימפי.

ב-2012 סנפורד לא הצליח לחזור על התוצאה הזו, הוא קבע 45.76 בתחרות באריזונה, ובכל זאת באליפות אירופה האחרונה שהתקיימה בהלסינקי, הוא קבע 45.91 שניות, מה שהספיק לו כדי לסיים במקום הרביעי. למעשה הוא פספס בתשע מאיות את מדליית הארד. בעקבות ההישג הזה, אנשי הוועד האולימפי החליטו לצרף את סנפורד למשלחת על תקן של הישג יוצא דופן.

קורזיץ תקזז את הפער מהראשונות?

בשייט, לי קורזיץ תנסה לנצל את יום המנוחה לו זכתה כדי להמשיך ולשמור על המומנטום החיובי בתקווה להתברג באחד משלושת המקומות הראשונים. בדגם הניל פרייד יתקיימו השיוטים השביעי והשמיני החל מ-14:00 (שידור בערוץ 1). כזכור, אלופת העולם מדורגת במקום השלישי הכללי אחרי שהעמידה מקבץ נאה של מקום ראשון, שלישי, שביעי, שני, שני ומקום 11. בשלב הזה היא רחוקה שתי נקודות מזופיה נוצ'טי קלפאצ'קה הפולניה ושמונה מהמוליכה מרינה אלבאו.

גם אצל הגברים יתקיימו השיוטים השביעי והשמיני, כששחר צוברי, שאיבד סיכוי ריאלי להשיג מדליה, מדורג במקום העשירי הכללי. המדליסט האולימפי פתח עם המקום ה-12 בשיוט הראשון, לאחר מכן סיים במקומות השמיני, ה-17, העשירי, נפסל בשיוט החמישי וסיים במקום ה-12 בשיוט השישי. המרחק שלו מהמקום השלישי עומד על 41 נקודות.

בדגם ה-470 גברים יתקיימו שני שיוטים נוספים. גידי קליגר וערן סלע יקיימו את השיוטים החמישי והשישי כשהם מדורגים במקום ה-14 הכללי (המקבץ שלהם: 17, 11, 17, 11). בשלב הזה הם רחוקים 25 נקודות ממדליית הארד. מצבן של ורד בוסקילה וגיל כהן, שפתחו בשישי את התחרות, מעט טוב יותר, אבל הן יצטרכו להתגבר על האכזבה בעקבות העובדה שהשיוט השני , שבו הן סיימו במקום השישי, נפסל בעקבות ערעורן של הצמד הדני. בשיוט הראשון הן סיימו במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully