וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "לא כל הסיפורים מסתיימים בהפי אנד"

אריק זאבי הודה לאוהדיו על התמיכה אחרי ההדחה מלונדון: "תודה על הפרגון, זה מאוד מרגש. הפחד הכי גדול שלי התממש"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אריק זאבי הנסער הגיב היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו לאלפי הודעות התמיכה שקיבל, מאז שהודח בצורה מביכה כבר בסיבוב הראשון של טורניר הג'ודו במשחקים האולימפיים בלונדון. כזכור, זאבי הגיע לאולימפיאדה עם ציפיות גבוהות, אחרי שזכה באליפות אירופה לפני מספר חודשים, אבל הפסיד בקרב הראשון שלו אחרי 43 שניות בלבד. למרות ההפסד, זאבי קיבל תמיכה גדולה, והיום הוא הודה למעריציו.

"שלום לכולם, אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה והפירגון שאני מקבל מכם", כתב זאבי, "זה מרגש אותי עד מאוד לקרוא את מה שכתבתם במיוחד לאחר ההפסד המהיר אתמול. הפחד הספורטיבי הכי גדול שלי התממש אתמול. בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שכך אסיים את הפרק האולימפי בחיי. אבל זאת עובדה וצריך לקבל אותה. החיים לפעמים מציבים לנו אתגרים וקשיים שלא צפינו וצריך לדעת להתמודד איתם. אז אני אתמודד.

"אני יודע שכולכם רציתם שאצליח ואסיים את הקריירה שלי בקול תרועה רמה. זה היה נראה הסוף המתבקש, הראוי. גם אני הרגשתי שזה מה שצריך לקרות. אבל לא כל הסיפורים מסתיימים עם הפי אנד. בכל מקרה, רוצה להגיד לכם תודה על התמיכה לאורך כל הקריירה. תמיד הרגשתי שאני מייצג את כולכם ולא רק אותי. אני יוצא לחופש עם המשפחה שלי ואז אחליט על המשך דרכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully