וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקילה וכהן דורגו במקום השלישי, ונפסלו

הצמד סיים את במקומות השלישי והשישי, אבל הדניות ערערו, השיוט השני נפסל והן מדורגות 13. קליגר וסלע במקום ה-14

אחרי היום המגומגם שעבר על השייטים הישראלים ביום חמישי האחרון, ורד בוסקילה וגיל כהן, צמד שייטות ה-470 הצליחו לאושש מעט את מצב הרוח בווימות', אבל מהר מאוד הן נחתו על הקרקע. הצמד שהחל את דרכו בתחרות סיים שני שיוטים מצוינים במקומות השלישי והשישי, ואחרי היום הראשון הן דורגו במקום השלישי הכללי עם עמדה טובה להמשיך בצמרת בהמשך התחרות. אלא שלאחר מכן התברר להן שהשיוט השני שלהן נפסל. לאחר סיום השיוטים התברר כי הצמד הדני בתחרות הגיש נגדן ערעור על תקרית במהלך השיוט, ובעקבות הערעור הוחלט לבטל את המקום השישי שבו הן סיימו. משמעות הדבר היא שהצמד הישראלי מידרדר כעת משמעותית בדירוג הכללי אל המקום ה-13 הכללי. חשוב להדגיש כי לאחר חמישה שיוטים כל זוג שומט את השיוט הגרוע שלו.

בזמן ששייטי הניל פרייד זכו היום (שישי) למנוחה לקראת המשך התחרות, שייטי ה-470 בגברים ערכו את השיוטים השלישי והרביעי, אבל לא הצליחו להתקרב אל העשירייה הראשונה. את השיוט השלישי הם סיימו במקום ה-17 ולאחר מכן הם סיימו במקום ה-11, מה שמרחיק אותם משמעותית ממדליה אולימפית.

דגם 470 גברים (גידי קליגר וערן סלע)

גידי קליגר וערן סלע שפתחו את התחרות שלהם ביום חמישי ודורגו במקום ה-14 הכללי לא הצליחו לשפר את מצבם, והם נמצאים בדיוק באותו מקום. הם סיימו במקומות ה-17 וה-11 את שני השיוטים שהם קיימו היום. התוצאות הללו מצטרפות למקום ה-19 בשיוט הראשון ולמקום ה-11 בשיוט השני. את התחרות מובילים הצמד הבריטי פיישנס ובית'וול.

הצמד הישראלי פתח לא טוב את השיוט השלישי והגיע כדקה לאחר הצמד האיטלקי גבריו זנדונה ופייטרו זוצ'טי המוביל למצוף הראשון מהמקום התשיעי. עד המצוף השני הצמד הישראלי התקדם שלב אחד נוסף אל המקום השמיני כשהאיטלקים שמרו על הבכורה. אלא שאז הגיעה ההידרדרות של סלע וקליגר שאיבדו שמונה מקומות עד המצוף השלישי ועברו אותו במקום ה-16, ולאחר מכן הם הצליחו להתקדם שלב אחד למקום ה-15 אחרי ארבעה מצופים. בסופו של דבר הצמד הישראלי סיים את המצוף החמישי במקום ה-18 והתקדם למקום ה-17 בסוף השיוט, בו ניצחו האיטלקים שהחזיקו במקום הראשון לאורך כל התחרות. כעת קליגר וסלע מדורגים במקום ה-16 הכללי.

הצמד הישראלי פתח טוב יותר את השיוט הרביעי, והגיע תשיעי אחרי המצוף הראשון, 50 שניות לאחר הצמד הבריטי, פיישנס ובית'וול. כאן שוב הגיעה ההידרדרות של השניים שירדו שישה שלבים אל המקום ה-15 לאחר המצוף השני, אבל מכאן הם התאוששו והתקדמו ארבעה שלבים אל המקום ה-11 לאחר שלושה מצופים, ונותרו במקום הזה בסיום התחרות.

דגם 470 נשים (ורד בוסקילה וגיל כהן)

ורד בוסקילה וגיל כהן הן השייטות הישראליות האחרונות שנכנסו למעגל התחרות והצליחו לגרום לחיוכים רבים במשלחת הישראלית, אך לצערן הרב שעות לאחר השיוטים התברר כי השמחה הייתה מוקדמת. השתיים סיימו את שני השיוטים שנערכו היום במקומות השלישי והשישי ודורגו במקום השלישי הכללי, אבל לאחר ערעור שהגישו נגדן הדניות, השיוט השני נפסל ודרדר אותן בדירוג הכללי אל המקום ה-13 הכללי.

השתיים החלו לשייט עם רוח לא חזקה במיוחד ואת המצוף הראשון הן סיימו במקום החמישי, 22 שניות אחרי הצמד ההולנדי ליזה ווסטרהוף ולובקה ברקהוט הראשונות. בוסקילה וכהן המשיכו בקצב טוב ודילגו שני מקומות אל המקום השלישי במצוף השני, בזמן שההולנדיות המשיכו להוליך. עד למצוף השלישי איבדו הישראליות מקום אחד, כשהקרואטיות עברו שלושה מקומות והתברגו על חשבונן במקום השלישי. שני הזוגות שבצמרת שמרו על מקומן, אבל בוסקילה וכהן הצליחו להתקדם שלב אחד אחרי ארבעה מצופים. בסופו של דבר הישראליות שמרו על מקומן וסיימו במקום השלישי את השיוט הראשון, בהחלט פתיחה מצוינת. האיטלקיות סיימו ראשונות, האוסטרליות במקום השני.

את השיוט השני צמד הישראליות לא פתח טוב והגיע למצוף הראשון רק במקום ה-15. הן הגיעו 59 שניות אחרי המוליכות הבריטיות האנה מילס וססקיה קלארק. גם בהמשך השתיים לא הצליחו להתקדם על פני יריבותיהן, והתקדמו רק שלב אחד למקום ה-14 בתום המצוף השני. כאן החלה הדהירה קדימה של הבנות שדילגו ארבעה שלבים והגיעו אל המצוף השלישי במקום העשירי. שלב נוסף הן התקדמו עד שהגיעו אל המצוף הרביעי ועברו אותו במקום התשיעי. עד הסיום הן הצליחו להתקדם עוד שלושה שלבים וננעלו על המקום השישי המצוין.

כידוע, במשך שנים בוסקילה הייתה שותפתה של ניקה קורניצקי בדגם הזה, כשהשתיים התחרו יחד באתונה ובבייג'ינג, שם סיימו במקום הרביעי והיו במרחק נגיעה ממדליה אולימפית. לאחר בייג'ינג קורניצקי פרשה, בוסקילה פרשה זמנית וחזרה לפעילות אחרי שגיל כהן ביקשה להיות בת הזוג שלה לשייט ואמרה לה שיחד הן יגיעו רחוק. כבר באליפות העולם ב-2011 השתיים סיימו במקום הרביעי באליפות העולם באוסטרליה. כעת הן ינסו להפתיע ואולי לזכות במדליה.

הדירוג:

1. קלארק/מילס (בריטניה) - 7 נקודות שליליות
2. אלה/פאורי (אוסטרליה) - 9 נקודות שליליות
3. כהן/בוסקילה (ישראל) - 9 נקודות שליליות
4. ברקוט/ווסטרהוף (הולנד) - 10 נקודות שליליות
5. ליהאן/קלארק (ארצות הברית) - 10 נקודות שליליות

לייזר רדיאל (נופר אדלמן)

נופר אדלמן ממשיכה להשתתף בתחרות בדגם הלייזר רדיאל ומדורגת בינתיים במקום ה-30 הכללי אחרי שמונה שיוטים. אדלמן לא הצליחה להתבלט בשיוטים הראשונים שלה, אבל דווקא שלשום בשיוט השישי היא הצליחה לסיים במקום השלישי. המשך התחרות מבחינתה הוא לפרוטוקול בלבד, כשבשיוט השביעי שנערך היום היא הגיעה למקום ה-34 ובשיוט השמיני היא סיימה במקום ה-28. כזכור, בשלושת השיוטים הראשונים סיימה אדלמן במקום ה-33, לאחר מכן היא ירדה למקום ה-34 ובשיוט החמישי שהתקיים אתמול היא הגיעה למקום ה-29. בהמשך היא תצא לים פעם נוספת אל השיוט השמיני, כשלאחר מכן יוותרו לה שני שיוטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully