וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט ביקש להשתחרר מסגל נבחרת ישראל

3.8.2012 / 11:45

הרכז החדש של מכבי תל אביב ערך שיחה עם המאמן אריק שיבק. השניים סיכמו שהוא ישוחרר לקראת מוק' אליפות אירופה

מורן רוט, שחקנה החדש של מכבי תל אביב, ביקש הבוקר (שישי) ממאמן נבחרת ישראל אריק שיבק להשתחרר מסגל הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה, והמאמן נענה לבקשתו. בהודעה שהוציא איגוד הכדורסל נכתב כי "הפגישה בינו לבין המאמן שיבק הייתה באווירה חיובית,. שיבק ביקש להודות למורן על המאמץ וההשקעה בתקופת ההכנה". יש לציין שרוט לא זומן לנבחרת לפני שנתיים ובקיץ שעבר נופה מהסגל לקראת אליפות אירופה.

עזיבתו של רוט מגיעה אחרי ששיבק ניפה כבר ארבעה שחקנים מסגל הנבחרת לקראת המוקדמות: שון דניאל, אורי קוקיה, רוברט רותבארט ואפיק ניסים. כעת מונה סגל הנבחרת 13 שחקנים: יוגב אוחיון, גל מקל, יובל נעימי, יותם הלפרין, רביב לימונד, ניצן חנוכי, דגן יבזורי, גיא פניני, עומרי כספי, אלישי כדיר, עידו קוז'יקרו, אלכס טיוס וליאור אליהו. ייתכן כי יניב גרין, שמתאמן מדי פעם עם הנבחרת, ויחזק את סגל נבחרת העתודה בטורניר ההכנה בראשון לציון בסוף השבוע, יצורף לסגל.

נבחרת ישראל תקיים בסוף השבוע את טורניר ההכנה האחרון שלה לקראת המוקדמות כשתפגוש את נבחרת העתודה מחוזקת ביניב גרין וג'רמיין הול, נבחרת בלגיה ובמשחק הראשון ביום שבת הקרוב בשעה 20:00 את נבחרת רומניה. שיבק החליט אמש לצרף לסגל הרחב של הנבחרת את שחקני נבחרת העתודה אור סולומון ובר טימור.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully