וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "ראו את ההבדלים ביו שתי הקבוצות"

כפיר אדרי יודע שהגיע לבני יהודה להפסיד מול פאוק: "אפילו לא סיכנו את השער שלהם, אבל זו לא תוצאה שסוגרת את הגומלין"

בני יהודה הציגה אמש (חמישי) את אחד ממשחקיה החלשים ביותר בזירה האירופית, כשנוצחה 2:0 על ידי פאוק סלוניקי באיצטדיון רמת גן, וכעת נראה שרק נס גדול ימנע את הדחתה ממוקדמות הליגה האירופית. הזהובים נכנעו ליריבה עדיפה ואיכותית יותר, וקשה היה למצוא ולו שחקן אחד במדים הזהובים שהציג רמה סבירה, כאשר למעט שני מצבים של ננאד מרינקוביץ' במחצית השנייה, שערו של השוער היווני פנאיוטיס גליקוס לא עמד כלל תחת סכנה.

ספסל המחליפים של הקבוצה היה מורכב אמש כולו משחקנים צעירים תוצרת בית, כאשר גם המחליפים שנכנסו, אמיר עגייב, חסן אבו זייד ושלומי לוי, לא הצליחו להשפיע על המשחק. במועדון ינסו כעת להתחזק בשניים או שלושה שחקנים נוספים, אך זה ככל הנראה כבר יהיה מאוחר מדי, לפחות בכל הנוגע למשחקים באירופה, שצפויים להסתיים אחרי הגומלין בשבוע הבא בסלוניקי.

החלוץ הניגרי סיבי גוואד, שמועמד להצטרף לקבוצה כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמור לנחות בשבת לפנות בוקר בישראל. אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, הוא צפוי ליטול חלק במשחק נגד מכבי נתניה במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו ביום ראשון בקרית אליעזר. גוואד מיועד להיות מחליפו של החלוץ דינו אנדלובו שיעבור בקרוב למכבי חיפה.

"התוצאה הזו מאוד מאכזבת עבורנו", אמר הקפטן כפיר אדרי. "אני חושב שלספוג בבית שני שערים לקראת משחק החוץ זה באמת מאכזב, במיוחד לאחר שראינו את האיכות של הקבוצה היוונית. וכשאתה בא למשחק שבו יש פערים בין שתי הקבוצות, וראינו כאן קבוצה ברמה גבוהה, אז היינו צריכים לפחות להיות יותר אגרסיביים מהם ולסכן טיפה יותר את השער. לא סיכנו כלל את השער והנענו את הכדור בעיקר מאחורה. זה חבל ואין הרבה מה להגיד אחרי תוצאה כזו מאכזבת", הוסיף.

הקפטן נשאל האם זו הייתה ההופעה הכי חלשה של בני יהודה במסגרת האירופית וענה: "אני לא יודע אם זה היה משחק חלש שלנו, אבל לא הגענו למצבים וגם הם לא הגיעו להמון מצבים. זו קבוצה טובה שמניעה את הכדור ויודעת בדיוק איך לשחק במשחק חוץ. יש להם המון ניסיון במפעלים האלה ואין ספק שראו את ההבדלים בין שתי הקבוצות".

למרות ההפסד ניסה אדרי להיות אופטימי לקראת הגומלין בהר הגעש בסלוניקי ואמר: "אי אפשר להגיד שזו תוצאה שסוגרת את הגומלין, כבר היו מקרים מעולם. אנחנו חיים בכדורגל ובספורט בכלל וזה היופי שבספורט יש דברים לא צפויים. נחכה לגומלין וננסה לעשות את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully