וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'יימס תומאס סיכם לעונה אחת

3.8.2012 / 1:06

רכש שביעי לירוקים: סנטר השנה שעברה בליגה השנייה באיטליה (31, 2.05) מצטרף. גרינברג: "ריבאונדר מהשורה הראשונה"

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. הקבוצה הודיעה על סיכום עקרוני לעונה עם הפורוורד/סנטר ג'יימס תומאס (31, 2.05). תומאס שיחק בעונה שעברה במדי ג'יבובה סקפאטי ונבחר לסנטר השנה בליגה השנייה באיטליה. ב-37 משחקים בהם שותף, רשם ממוצעים של 13.2 נקודות, 11.8 ריבאונדים (דורג ראשון בליגה), 1.3 חטיפות ב-30 דקות משחק.

תומאס שיחק בין 2000 ל-2004 במכללת טקסס ומחזיק בשיא המכללה עם 1,077 ריבאונדים. הוא רשם שנתיים מאכזבות ב-NBA עם 33 הופעות בסך הכל במדי ארבע קבוצות שונות: פורטלנד, אטלנטה, פילדלפיה ושיקגו. בקיץ 2006 עבר לאיטליה ושיחק עם פורטיטודו בולוניה ביורוליג, לפני שעבר גם בטראמו וארדמיספור הטורקית.

תומאס הוא השחקן השני שמצטרף השבוע לחיפה אחרי הפורוורד פט קאליית'ס. מלבדו החתימה עד כה חיפה את הזרים דונטה סמית' ופול סטול והישראלים עידו קוז'יקרו, ליאור שגב ואנטון שוטבין. הקבוצה נמצאת בשיחות עם הפורוורד איתי גרינבוים.

"ג'יימס תומאס הוא ריבאונדר מן השורה הראשונה בעל ניסיון NBA ואירופי עשיר", אמר מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. "הוא שחקן פיזי, קשוח ובעל אינטליגנציית משחק בשני צידי המגרש. הוא קשוב להוראות המאמן, מקריב למען הקבוצה, ומסוגל לשחק הן כפאוור פורוורד והן כסנטר". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "תומאס הינו שחקן קשוח עם יכולת גבוהה בריבאונד. שחקן שהוכיח עצמו מדי שנה בליגות מהטובות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully