וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון מצטרף למיזם האוהדים

3.8.2012 / 0:48

קפטן נבחרת ישראל הודיע כי רכש חמש מניות והצטרף לעמותה: "בית"ר היא אהבת הילדות שלי, שמח לתרום למיזם"

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים ממשיך להעיר אנשים מכל קצוות הכדורגל הישראלי והפעם מצטרף לעמותה איש מפתיע. קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, הודיע על רכישת חמש מניות של העמותה, שמקווה בשבועות הקרובים לגייס את הכסף שיאפשר לה להחזיק 50 אחוז מהבעלות על המועדון, שנמצא בקשיים כלכליים.

בניון, 32, מעולם לא שיחק בבית"ר ירושלים. הוא גדל בהפועל באר שבע ועבר בהמשך למכבי חיפה לפני שהחל בקריירה אירופית מפוארת. הקשר אמר: "בית"ר היא אהבת הילדות שלי ואחת הקבוצות הכי חשובות בכדורגל הישראלי. אני שמח לתרום למיזם ולהצלחה שלו ומקווה שבעקבות זאת יגיעו עוד הרבה אוהדים אמיתיים שאכפת להם ויתרמו גם הם".

בניון הצטרף לשורה ארוכה של אנשי כדורגל שרכשו מניה וביניהם: דרור קשטן, יוסי אבוקסיס, אלי אוחנה, אורי מלמיליאן, סטפן שאלוי, תמאש שאנדור, ניסים בכר, משה אוחיון, אבירם ברוכיאן, דוד אמסלם וניר סביליה. כמו כן, למיזם הצטרפו אנשים מחוץ לעולם הכדורגל וביניהם: אהוד אולמרט, אביגדור ליברמן, יגאל עדיקא, רון שובל, אנדי רם, שחר פאר, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף ואבי נוסבאום.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפתרון המסתמן הוא שהבעלים ארקדי גאידמק יזרים סכום כסף זהה לזה שיגייסו האוהדים ויחד עם ארבעה מיליון השקלים שגייס ראש העיר ניר ברקת, הקבוצה תוכל לעמוד על הרגליים ולהימנע מכניסה להליכי פירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully