וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: גאידמק ייכנס למו"מ עם העמותה בשבוע הבא

2.8.2012 / 19:32

הבעלים צפוי להיכנס לבעלות משותפת עם האוהדים. מקורב: "כולם מדברים ורק ארקדי מוכן לקחת אחריות על המועדון"

התקדמות משמעותית נרשמה בימים האחרונים בנוגע לפיתרון הבעיות הכלכליות של בית"ר ירושלים, העמדתה על הרגליים והימנעות מהליכה להליך משפטי של הקפאת הליכים או פירוק. השבוע נפגשו מספר פעמים איציק קורנפיין ואנשיו של ארקדי גאידמק והגיעו למתווה בו גאידמק יזרים סכום כסף זהה לזה שיזרימו האוהדים (שגייסו עד עתה מעל 1.8 מיליון שקל וצפויים לגייס עד כ-2.5-3 מיליון שקל לאחר ההסכם). יחד עם ארבעה מיליון השקלים שהשיג ראש העיר ניר ברקת, מסתמן כי זה יהיה הפתרון שיעמיד את בית"ר על הרגליים.

גאידמק לא רצה תחילה להיות חלק מבית"ר ירושלים אך לאחר לחץ גדול מצד אנשיו, שהסבירו לו כי במידה ולא יעשה כן תלך הקבוצה לפירוק, התרצה הבעלים. מקורב לגאידמק אמר היום: "שכל אלה שמלכלים ומלגלגים על ארקדי יחזרו לחורים שלהם. ברגע האמת הוא היחיד שמוכן לשים כסף ולמנוע מהמועדון הזה ללכת לפירוק, כולם מקשקשים ורק הוא לוקח אחריות. ארבע שנים הוא רוצה לצאת ואף אחד לא באמת רוצה לקחת".

מעבר לכך, ובכדי להקל על התקציב ולקצץ בהוצאות, הודיע קורנפיין כי יסכים לפרוס ו\או לקצץ בחוזהו על מנת להקל על תקציב הקבוצה. כך או כך, העניינים צפויים להתקדם רק בשבוע הבא, כאשר ברקע עדיין מנסה היו"ר לגייס קבוצה של אנשי עסקים ירושלמים שייקחו גם כן אחוזי בעלות ויצטרפו למועדון ובתחילת השבוע הבא צפויה פגישה עם ראש העיר ברקת בנושא.

היום בלילה צפויה לחזור הקבוצה ממחנה האימונים בגרמניה וביום שבת תארח את הפועל באר שבע במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. המשחק ייערך באיצטדיון רמת גן עקב השיפוצים שנערכים באיצטדיון טדי כאשר כל השחקנים שאינם חתומים יוכלו לשחק במדי בית"ר פרט לחיים מגרלשווילי וחן עזריאל שמחזיקים בחוזה במכבי חיפה ומחכים להסדרת תנאיהם בין המועדונים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully