וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דנמרק ניצחה 25:26 את סרביה

אלופת אירופה גברה על סגניתה, כשהאנסן כובש שבעה שערים, ועלתה לרבע הגמר. גם קרואטיה, איסלנד, שבדיה וצרפת עלו

טורניר הכדוריד המשיך לספק לנו דרמות הערב (חמישי) עם מספר משחקים חמים ומרתקים במסגרת המחזור השלישי. במוקד עמד המפגש בין אלופת אירופה דנמרק לסגניתה סרביה, שהפסידה והמשיכה להסתבך במאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים בבית ב'. ספרד המצוינת הצליחה להתאושש מההפסד הכואב לדנמרק וניצחה את דרום קוריאה וקרואטיה המשיכה בטורניר הנהדר שלה עם ניצחון על הונגריה. בבית א', צרפת שמרה על מאזן מושלם והבטיחה את העלייה שלה וגם ארגנטינה רשמה ניצחון ראשון וצפוי בטורניר על בריטניה. שבדיה ואיסלנד נעלו את המחזור עם משחק נהדר, בו הצליחה האחרונה לנצח 32:33.

בית ב'

דנמרק - סרביה 25:26

אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם מושלמת גם אחרי שלושה משחקים, כולל ניצחונות מול הונגריה וספרד, והצליחה לעשות את זה בצורה הכי מרשימה שיש גם מול סגניתה באליפות אירופה, סרביה, והבטיחה את עלייתה לרבע הגמר. דנמרק רשמה ניצחון שני ברציפות בהפרש של שער אחד בלבד, הפעם עם 25:26. מי ששוב היה נהדר הוא מיקל האנסן הדני, שכבש שבעה שערים מתוך 12 זריקות לעבר השער, קספר סונדרגאד סארופ הוסיף שישה שערים בתשע זריקות לעבר השער ואנדרס אגרט ינסן הוסיף חמישה שערים. את סרביה הוביל מרקו וויין, שכבש שבעה שערים. סרביה תהיה חייבת לנצח בשני המשחקים האחרונים שלה כדי לשמור על סיכוי לעלות.

קרואטיה - הונגריה 19:26

גם ההונגרים הצליחו להבטיח את העלייה שלהם אל רבע הגמר הערב לאחר ניצחון 19:26 מרשים מאוד על הונגריה. הונגריה מושלמת אחרי שלושה משחקים והיא מוליכה את הבית, הרבה בזכות איבן צ'ופיץ' המצוין, שכבש שבעה שערים, איגור וורי ודומאגוז' דובניאק הוסיפו ארבעה שערים כל אחד. את הונגריה הובילו לאסלו נגאי וגאבור צ'שאר עם ארבעה שערים כל אחד, והנבחרת הזו נמצאת במקום הרביעי בבית עם ניצחון אחד בשלושה משחקים.

ספרד - דרום קוריאה 29:33

הספרדים הצליחו להתאושש מההפסד הכואב בהפרש של שער אחד מול דנמרק במחזור השני עם ניצחון מרשים של 29:33 לאחר משחק מלא שערים ומרתק. את ספרד, שזכתה במדליית ארד בבייג'ינג, הוביל כמובן כריסטיאן אוגלדה גרסיה עם שישה שערים, כשמהצד השני כובש היואון איום שבעה שערים. ספרד שלישית בבית ב' עם שני ניצחונות והפסד, דרום קוריאה אחרונה עם אפס נקודות.

בית א'

איסלנד - שבדיה 32:33

עוד דרמה ענקית התרחשה במשחק שנעל את הערב, בו הצליחה בסופו של דבר איסלנד לנצח 32:33 את שבדיה בקרב סקנדינבי לוהט. איסלנד הובילה כבר 25:31, פחות מעשר דקות לסיום המשחק לאחר שער של ארון פלמארסון, אבל שבדיה הצליחה לחזור ולרוץ 1:6 בזכות שערים של ניקלאס אקברג, קים דו אקדל ויונאס קלמאן, אבל איסלנד הצליחה להתעלות ושער של דליבור דודר השבדי שנייה לסיום המשחק רק השאיר טעם החמצה מבחינת השבדים. פלמארסון הוביל את כובשי איסלנד עם תשעה שערים, גיודיון סיגורדסון הוסיף שבעה. את שבדיה הוביל קלמאן עם תשעה שערים, אקדל דו ריץ כבש שמונה. על אף ההפסד, לשבדים יש מאזן של 1:2 והם הבטיחו את עלייתם לשלב הבא, אך עכשיו המשימה שלהם להתברג באחד משני המקומות הראשונים תהיה קשה יותר. איסלנד עדיין מושלמת והיא שנייה.

צרפת - טוניסיה 19:25

האלופה מבייג'ינג הצליחה להבטיח את מקומה ברבע הגמר לאחר ניצחון די קל של 19:25 על טוניסיה והיא ראשונה בבית א' עם הפרש שערים של פלוס 47. דניאל נרקיסה הצרפתי הוביל את הנבחרת שלו עם שבעה שערים ועכשיו הוא וחבריו יילחמו על המקום הראשון. טוניסיה במקום הלפני אחרון וככל הנראה לא "יצליחו" לרדת נמוך יותר בשל חולשתה של בריטניה האחרונה.

בריטניה - ארגנטינה 32:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully