וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "נקלענו פשוט ליום גרוע"

מאמן בני יהודה לא אהב את היכולת בהפסד לפאוק, אך הזכיר: "הכדורגל היווני טוב יותר. ננסה לעשות הכל בגומלין"

התקווה של בני יהודה לחזור לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית נגוזה הערב (חמישי) כמעט בוודאות. הזהובים הפסידו 2:0 לפאוק סלוניקי באצטדיון רמת גן, ויצטרכו נס בגומלין בשבוע הבא בהר הגעש של היוונים על מנת להפוך את היוצרות בסיבוב המוקדמות השלישי. שתי טעויות בהגנת הזהובים עלו ביוקר במחצית השנייה, כשגיורגוס גאורגיאדיס (62) וסטפנוס אתנאסיאידיס (72) הכריעו את המשחק הראשון מבין שניים.

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
סיכוי קלוש לגומלין. דרור קשטן/ברני ארדוב

"הכדורגל היווני והליגה היוונית ברמה יותר טובה מהליגה הישראלית, וכך אמרתי גם אתמול", סיכם דרור קשטן את ההפסד. "זו קבוצה עם ניסיון ושחקנים בעלי יכולת, קבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה היוונית. יש להם הרבה שחקני נבחרת, הרבה שחקנים זרים, ראינו את היכולת שלהם. אנחנו פשוט נקלענו ליום גרוע. ניסע ליוון ונשתדל לעשות את המקסימום למרות שזה יהיה מאוד קשה, בטח מול 28 אלף צופים, אבל נעשה את המקסימום לשחק כדורגל הרבה יותר טוב מששיחקנו היום".

על חיזוק אפשרי אמר המאמן: "בני יהודה בתקופה טובה. היא גם תתחזק ברגע שנמצא את השחקנים המתאימים. לא תמיד מה שצריך הוא גם בנמצא. יש לנו חמישה זרים ואנחנו מחפשים בשוק המקומי שחקנים שיתאימו, והשוק הוא די רדוד וחלש. צריך למצוא את השחקנים".

בצד השני, מאמן פאוק גיורגיוס דוניס אמר: "אף פעם אי אפשר להגיד שהסיפור נגמר לגמרי. הניצחון הזה היה מאוד חשוב. אנחנו מנסים לבנות קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים צעירים. אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומהשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully